HVG - BUSINESS

A HVG Business egy negyedévente megjelenő kiadvány, ahol fő feladatunk a címlap redesign-ja volt, illetve egységes, továbbvihető címlapkoncepció kidolgozása volt. Több kihívással is szembe találtuk magunkat, mint például, hogy nincs összhangban a design és a tartalom vagy, hogy a HVG hetilap miatt a HVG Business-t is a gazdasági lapok között helyezték el, noha inkább a lifestyle-business lapok közé tartozik, ahol a Forbes és a Playboy a versenytársa. Ezen kívül alacsony volt a magazin ismertsége, és mivel negyedéves kiadványról van szó, idővel egyre hátrébb szorult a polcokon. Ezért volt szükség egy markáns cílmapkoncepcióra, ami beazonosíthatóvá teszi, és hetekkel a standokra kerülés után is kiemeli a többi kiadvány közül. A fő célunk a redesign-nál az eladott példányszámok növelése, az arculat karakteresebbé tétele, valamint a lap vizuális stílusának lazítása, a látvány és a tartalom egyensúlyba hozása volt.

hírlevél

Releváns munkák