Il Bacio di Stile

KIHÍVÁS:

Ízlése mindenkinek van. A kérdés mindig csak az, hogy milyen. A Republic-ot szerencsére általában a jó ízlésű márkák választják ki, ami a divat világában valódi kitüntetés.
2013-ban Magyarországon felhúzta a rolót az első high-end bevásárló palota az Andrássy úton. A gyönyörűen kidolgozott épület minden szintjén megjelent a luxus a vállfákon: 4 emeleten Armani, Moschino, Michael Kors és Jimmy Cho darabjai lógtak.
Ez azonban nem volt elég ahhoz, hogy a vastagabb pénztárcával rendelkező bevásárló-turizmus Budapestet válassza London vagy Párizs helyett. A határokon átívelő csábításhoz a Republic kellett.

MEGOLDÁS:

Magyarország többek között a világhírű topmodellek hazája is, ezért segítségül hívtuk Palvin Barbit és Mihalik Enikőt, hogy a kampány múzsái legyenek.
A karácsonyi periódusban rendhagyóan kicsavart luxi kommunikációval húztuk el a mézesmadzagot: az igazi hedonisták az ünnepekkor is magukat ajándékozzák. A tavaszi folytatás már a valóság és a képzelet pingpongja volt, aminek a palota volt a játszótere: a kirakatot a világ 7 divatfővárosáról készített egyedi 3D rajzok díszítették.

EREDMÉNYEK:

A kampány hatására az Il Bacio di Stile márka erősítette pozícióját a luxus divat márkák körében. Nőtt a márka spontán ismertsége és a célcsoport körében a relevanciája is.

hírlevél

Releváns munkák