JAGUAR 24

KIHÍVÁS:

Az alapvetően prémium kategóriát képviselő Jaguar azt az üzenetet akarta eljuttatni a közönség felé, hogy a márka nem kizárólag egyfajta, felsőkategóriába eső autót kínál a vevőinek. A mindenkori magas minőséget szem előtt tartva a különböző vevőigények kiszolgálásra törekszik, különböző típusú, és árú modellekkel. A portfóliójukban a csúcsmodellek mellett, minőségi, középkategóriás autók is megjelentek.

MEGOLDÁS:

A Jaguar igényeit egy elsősorban Youtube-ra, ezenkívül Facebookra optimalizált branded content kampánnyal igyekeztünk kiszolgálni. A kampány a „Jaguar 24 – 1 sikeres vállalkozó, 1 autó, 1 nap címet kapta. Az egyes modelleket kamerákkal szereltük fel, így követtük végig egy – egy sikeres magyar vállalkozó autóban töltött napját. A kampányban részt vett Szabó Győző színész, étteremtulajdonos, Kovács Gábor filmproducer, Horváth Eszter designer, a Sugar Shop alapító tulajdonosa és Ivánka Katalin az Ivanka Factory Co Ltd. tulajdonosa is. Mindannyian olyan vállalkozásba fogtak, ami vagy nem nevezhető hagyományosnak, vagy mondjuk távol állt attól, amire a végzettésgük, korábbi munkáik predesztinálták őket. A videókból készült hosszú, és rövid változat is, ezeket a Youtube-on és Facebookon egyaránt láthatóak voltak. A cél az volt, hogy minél többen regisztráljanak tesztvezetésre a Jaguar oldalán, így megismerkedjenek a különböző modellekkel, kipróbálják az autókat. A rövid videókból pre-rollokat, és bannereket készítettünk, így ezek, valamint a Facebook és Instagram postok mind a Jaguar 24 landing pagere irányították az embereket, akik itt elintézhették a szükséges regisztrációt.  

EREDMÉNY:

Elmondhatjuk, hogy a Jaguar 24 kampány sikeres volt, mind a Facebookn, mind az Instagramon nagyobb volt a látogatottsága, mint mi terveztük. Ennek oka a folyamatos optimalizálás volt, valamint az, hogy a célcsoportokat remarketing, érdeklődés és témakör alapján határoztuk meg.  

hírlevél

Releváns munkák