JANSSEN

KIHÍVÁS: MEGTALÁLNI AZOKAT, AKIK BÚJKÁLNAK!

A Janssen a világ egyik vezető gyógyszergyártó vállalata már 1953 óta. A világ minden kontinensén több mint 80 országában van jelen, éves árbevétele mintegy 62,7 milliárd euró. A magyar leányvállalat 120 főt foglalkoztat.
A Republic Groupnak a Stelara (pikkelysömör kezelésére szolgáló biológiai terápia) non-branded online kampányához kellett kreatív stratégiát kitalálnia. A gyógyszeripari vállalatokra vonatkozó szigorú szabályozások miatt a kampány során a brand elemeit nem használhattuk, ezért elsődleges célunk a betegségre való figyelemfelhívás, a betegek elérése és az orvosi centrumokba történő elvezetése volt.

MEGOLDÁS: NE REJTŐZKÖDJ!

A Republic Group nyertes ötlete azon az insighton alapult, miszerint a pikkelysömörben szenvedők nagy százalékban depressziósak, szégyellik a testüket és bujkálnak. Ezek alapján a kampány fő üzenetét a NE REJTŐZKÖDJ! kampányszlogenben fogalmaztuk meg.
A kampány gerincét egy youtube csatorna adta, ahol az online reklámfilm mellett edukációs kisfilmeket is találhattak a látogatók. A figyelem felkeltésére szolgáló kreatív kisfilmben egyszerre használtunk egy vizuális játékot a pikkelysömör metaforájaként és a rejtőzködés bemutatásaként, amitől az új biológiai terápia segítségével meg lehet szabadulni. A videók végén az érdeklődőket a Janssen pikkelysömörrel foglalkozó aloldalára, a psoriasis360-ra irányítottuk.
A markáns online jelenlétet erős PR-ral is támogattuk, a kampány többek között a TV2 és az RTL KLUB képernyőjén is feltűnt, aminek eredményeként magas nézettséget értek el a videóink.

EREDMÉNYEK:

A Republic Group által készített kampány kreatív kisfilmje több mint 74.000-es nézettséget ért el, és jól teljesítettek a benefit filmek is. Szép eredményeket ért el továbbá a PR is, amit a szakma is elismert, hiszen kampányunk a Prizma Kreatív PR-versenyéről egy bronzot is elhozott.

hírlevél

Releváns munkák