KAISER

KIHÍVÁS:

A Brau Union Austria AG Ausztria legnagyobb sörgyártója, a Gösser, a Zipfer, a Kaiser és egyéb megamárkák atyja. Labanc testvéreink értelmező szótárában a hagyományok és a szülőföld szavaknál a Kaiser bejegyzést találod  ̶  a márka hazánk északi és nyugati országrészeiben is erős rajongótáborral rendelkezik.
A Republic kapta a megtisztelő feladatot, hogy célszegmense körében pozicionálja a Kaisert, és növelje az eladást.

MEGOLDÁS:

A Kaiser márkaszemélyisége egy elegáns gentleman képét hívja életre, aki harmóniára törekszik saját magával, de szeret egy jót sörözni a jóbarátokkal.
A Kaiser maga a hagyományőrző elegancia, amely olykor feltűnik az életedben, és feledhetetlen élményt nyújt.
A Republic olyan márkapozíciót alkotott, amely egyedülálló, már-már a divat világát karcolgató környezetbe helyezte a célcsoportot: a sörfogyasztót.

EREDMÉNYEK:

A kampány sikeresen építette a megcélzott image attribútumokat, ami támogatta a megkülönböztetést a versenytárs márkáktól. Nőtt a márka spontán és támogatott ismertsége és kampányidőszakban a Kaiser értékesítési volumenben is hozta a tervezett növekedést. A kampány hatására a sörfogyasztás 8%-ról 9,5%-ra kúszott az összfogyasztás arányában.

hírlevél

Releváns munkák