Katona József Színház

KIHÍVÁS

A Katona József Színház Magyarország egyik legnépszerűbb kőszínháza. Az évadonként 100 ezer látogatót fogadó színházban olyan nevekkel találkozhat a néző, mint: Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Fekete Ernő, Fullajtár Andrea, Tasnádi Bence, Rujder Vivien. A tavalyi Katona360 - Tiéd a színpad! kezdeményezés sikerén felbuzdulva, idén ismét szerették volna a fiatal generációt megszólítani.

Az Y és Z generáció tagjai ritkán, vagy egyáltalán nem látogatják a színházat. Ennek egyik oka az érdeklődés hiánya, a másik pedig, hogy egy-egy népszerű előadásra már hónapokkal előtte elkelnek a jegyek. Ezeket a jegyeket rendszerint a pártolói tagsággal rendelkező nézők vásárolják meg, elővásárlási jogukkal élve.

Egy olyan megoldást kerestek, amely esélyt ad az új generáció tagjainak arra, hogy eljuthassanak egy Katonás előadásra. A fiatalok körében szerették volna a színház iránti érdeklődést növelni, ezzel megteremtve a színházba járók új generációját.

MEGOLDÁS

A Katona Chairity kezdeményezéssel nemcsak a fiatal korosztályt szólítottuk meg, hanem a meglévő, “tapasztalt” színházi közönséget is megmozgattuk. Szakítottunk a hagyományokkal: ezúttal nem a fiatalok adták át helyüket az idősebbeknek, hanem fordítva. A színház pártolói vagy az idősebb korosztály tagjai felajánlhatták jegyüket egy 18-30 közötti fiatal számára a https://www.katonachairity.hu/ oldalán, melyet kifejezetten a kampány céljait szolgálva hoztunk létre. Minden előadás előtt min. 3 nappal kisorsoltuk/kisorsoljuk egészen 2019. Február végéig azt a szerencsés nézőt, aki elmehet a kiválasztott előadásra. A kampány vizuális elemei szintén az átadást szimbolizálják. A Chairity-ben szereplő szójáték és az arculatban megjelenő szék segít abban, hogy mindkét célcsoport magáénak érezhesse a kezdeményezést.

A kampány legelején a Katona Chairity kezdeményezés fontosságára a színház igazgatója, Máté Gábor is hívta fel a figyelmet.

Az ügyhöz olyan színészek és véleményvezérek is csatlakoztak, mint Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Rujder Vivien, Tasnádi Bence, Szentesi Éva, Odett, Herrer Sári és Bártfalvi Sándor - a Mary Popkids tagjai, Schoblocher Barbi, a Blahaluisiana énekese, Nagy Kata, Ott Anna, Kemény Zsófi és Stahl Barbi.

EREDMÉNYEK

A kampány során készült videókat több 10 ezer ember tekintette meg eddig. A Katona Chairity weboldalra 11 ezer felhasználó érkezett PPC kampányokból, ez a teljes forgalom mintegy 90%-a, a teljes látogató szám 12 ezer felett van.

A Katona Chairity kampányok gazdag arzenállal futottak: kereső, display, videó, Youtube, Facebook, Instagram, hirdetésekkel szólítottuk meg a fiatal célközönséget.

A Katona Chairity kampány sikerességét a számok is igazolják: összesen 985 regisztráció érkezett a fiatalok részéről, 120 jegyet ajánlottak fel, 18 előadásra, 39 időpontban, ezekre pedig összesen 2575 jegyfoglalási igény érkezett a regisztrálók felől.

 

                                                  

 

A videót vágta: Szente Krisztián

Releváns munkák