K&H

Kihívás: Márka-újrapozicionálás, stratégiai és vizuális megújulás

A K&H „apukája” a második legnagyobb pénzintézet Belgiumban és a 18. Európában, 51.000 dolgozója mintegy 11 millió ügyfél pénzét kezeli világszerte. A hazai kistesó az egyik vezető pénzintézet 8,6 milliárdos tőkével, 200 fiókkal, 4.000 dolgozóval. A végtelen körös tendereztetés után minket ért a megtisztelő feladat, hogy felvarrjuk a márka ráncait.  

Megoldás – 360 kampány

Ha a bank egy ember lenne, az ő insightja a ’Bárcsak mindig a megfelelő pénzügyi döntést tudnám hozni!’ volna. A 360-as kampányban a mesék világába kalauzoltuk a fogyasztót, ahol az ősi igazságok és tanulságok mutattak utat a pénzügyekben. A Republic bevezette az ’ésszel élést’ szimbolizáló K&H sapkát, ami még napjainkban is fel-feltűnik egy-egy ügyfél kobakján.  

Eredmény – 400 új dizájn elem

A teljes arculatváltás után a márkát mintha kicserélték volna: az összes POP, POS, instore, outdoor, online, animáció, brand book elem új külsőt kapott, a gigászi méretű feladatot 2 hónap alatt lenyomtuk. Mindennek tetejébe a 3 új reklámfilmmel a márkaismertség 43%-ról 73%-ra ugrott, és ami a legfontosabb, a K&H a dobogó második helyére került a top of mind-ban. Nem mellesleg a kampány bezsebelt egy Silver Effie-t is. Taps!

hírlevél

Releváns munkák