K&H Rebranding

KIHÍVÁS:

A K&H bankkal már korábban is dolgoztunk együtt, kreatív ügynökségként a K&H egyike volt a pénzügyi szektorból érkező ügyfeleinknek. A rebranding kampánynál az volt a fő feladatunk, hogy a márkát újrapozicionáljuk a magyar piacon, ennek megfelelően ki kellett dolgoznunk egy stratégiát a brand pozicionálására, új vizuális elemek kidolgozására, valamint egy komplett kampány bevezetésére volt szükség.  

MEGOLDÁS:

A K&H esetében egy glokális stratégia mellett döntöttünk, amelyben a nemzetközi vizuális standardeket ötvöztük a lokális körülményekre szabott stratégiánkkal. A K&H-t a "Dönts okosan" kampánnyal pozicionáltuk újra a magyar piacon.  

EREDMÉNY:

A "Dönts okosan" kampány kreatív koncepciója EFFIE díjat hozott a Republic Groupnak, mivel a későbbi felmérések szerint kiemelkedő ügyfélelérést produkált. A kampány vizuális elemeként megjelenő kék K&H kalap mai napig a bank arculati elemeinek részét képezi.

hírlevél

Releváns munkák