L'ORÉAL - GARNIER
KIHÍVÁS: FELADAT A SZÉPSÉG
A L’Oréal Group a világ legnagyobb kozmetikai és szépségápolási vállalata. Központja a franciaországi Clichy-ben található, éves profitja 2,96 milliárd euró. Készítményei között megtalálhatók a hajfestékek, bőrápoló szerek, napvédőszerek, parfümök, smink- és hajápolási termékek. 72.640 alkalmazottjával a bőrgyógyászati, toxikológiai, szöveti sebészeti és biogyógyszerészeti kutatások területén is vezető szerepet tölt be.
A Garnier a L’Oréal tömeges piaci igényeket kielégítő haj- és bőrápoló termékcsaládja, ami a legkedveltebb luxusmárka Kínában, Japánban és Indiában. Olyan nemzetközi szépségápolási termékcsalád, amely az egyes bőrtípusokra külön-külön is kínál speciális megoldást.
A L’Oréal a Republic Groupot bízta meg azzal a feladattal, hogy mutassa be a Garnier új termékét, amely 7 napon át megtartja a bőr hidratáltságát.
MEGOLDÁS: KÖZPONTBAN A 7-ES
A márkaépítés során a Republic Group azokat a játékos kedvű felnőtteket kívánta megszólítani, akik nyitottak az új élményekre, kihívásokra, és odafigyelnek magukra. A kommunikációt a 7-es számra építettük, ami a Garnier Intensive 7 Days testápolónak is a legfontosabb jellemzője.
A célcsoport figyelmének megragadásához létrehoztunk egy izgalmas online memóriajátékot, amit a Garnier facebook oldalába integráltunk. A játékban a 7-es számot minden memóriakártyán elrejtettük, ezzel folyamatosan utalva a termékre. A játék végén a 77 legjobb játékos kozmetikai ajándékokat nyert.
EREDMÉNYEK: 20%-OS PIACI NÖVEKEDÉS
A Republic Group 7 nap alatt 4500 látogatót hozott, amelyből 1876-an játszottak, és ezzel elértük a célcsoport 65%-át. A kampány hatására a Garnier piaci részesedése a női testápoló szegmensben 20%-kal nőtt.