MAGYAR TELECOM

KIHÍVÁS:

A Magyar Telekom a legnagyobb hazai telekommunikációs guru. A korábban monopolhelyzetű vállalat  ̶  mára már a Deutsche Telekom gyermekeként  ̶  továbbra is a kábelszolgáltatás, a lakossági és üzleti mobilszolgáltatás feje. A T-Home, a T-Mobile és a T-Systems alkotják a jelenlegi nagyvállalat üzletágait. A Republic Group azt a feladatot kapta a telco monstrumtól, hogy a márka belső HR és marketing részlegével szoros együttműködésben levezényeljen egy design és branding folyamatot.

MEGOLDÁS:

A Republic Reklámügynökség a New York-i Siegel+Gale-lel partnerségben dolgozott a vállalati folyamatokon, ideértve a belső branding és kommunikációs eszközöket, a márkastratégiát és a piac folyamatos változása által gerjesztett új terjeszkedési irányok feltérképezését. A csúcstalálkozó során kéz a kézben a vállalat CEO-jával, a vezérigazgatói board 8 tagjával és további 50 vezetővel a Republic rengeteg top secret folyamatot irányított: a brand leadership, a vállalati credo, a márkaértékek meghatározása, a víziók, az üzletfejlesztési célok, a vezetés és szervezés, a real time data és a belső online hálózatok fejlesztése mind-mind napirendre kerültek.

EREDMÉNYEK:

Az 50 topvezető tökéletesen elégedett volt a belső folyamatokban és a bizalmasan kezelt stratégiaalkotásban végrehajtott változtatásokkal: a „Találd ki, csináljuk meg” stratégia és vízió betalált, és eljutott a cég mintegy 8000 munkatársához is.

hírlevél

Releváns munkák