MERCEDES BENZ

KIHÍVÁS:

A Mercedes-Benz márka senki számára nem ismeretlen. Az egyik leghíresebb luxusmárka a világ 26 országában működtet gyártósort, a német Big3 oszlopos tagja. A cég magyarországi gyárának megalapításakor a Republic-ra bízta az üzleti döntés hazai kommunikációját és az itthon gyártott vadonatúj B-Class modell beharangozását.
 

MEGOLDÁS:

Az ügynökség a márkát és a megszokott Mercedes moodot egy friss, trendi, fiatalos nagyvárosi érzésre cserélte azok számára, akik vágyják a tökéletest. Ez a ’nyitás a köz felé’ kampány az ország sikereit helyezte fókuszba, elismerve a magyarok tehetségét, a múlt eredményeit és a jelen olyan lehetőségeit, mint az új kecskeméti Mercedes-gyár. A hírnévkampány OOH-hirdetések, PR-cikkek, instore megoldások, valamint rendhagyó vírus- és digitális felületek mentén fejlődött.
 
 
 

EREDMÉNYEK:

Az egész ország büszke lehetett a Republic marketingkampányára, amely 80 értékesített luxusautóval könnyedén túlteljesítette az eredeti marketingcélokat. A speciális bannermegoldás pedig elnyerte a „Az Év Legjobb Digitális Kreatív Megoldása” díjat is.

hírlevél

Releváns munkák