METRO

KIHÍVÁS: MI A KÖZÖS A PROFI ÉS A FOOD LOVERS RÉTEGBEN?

A METRO Cash&Carry a világ ötödik legnagyobb nagykereskedelmi vállalata, 117.000 munkavállalóval rendelkezik, közel 66 milliárd euró árbevételt produkált a tavalyi évben, és az egyetlen a top 5 vállalatból, aki csak B2B ügyfeleknek nyújt szolgáltatásokat.
A Republic Group hatására a METRO felismerte, hogy ügyfélkörében nem csak a profik vannak jelen, de igen nagy vásárlói potenciál rejlik a food lovers rétegben is. Kettejükben pontosan az a közös, amiben a METRO előnye rejlik. A különleges alapanyagok iránti érdeklődés, a széles kínálat és az állandó minőség alapvető kritériuma.
Számukra a főzés, vendéglátás egyben inspiráció, önkifejezés, alkotás. Eljött tehát az idő, hogy ennek megfelelően szólítsuk meg a METRO közönségét. Ellépve a kereskedői image-től, tükrözve a virágzó gasztrokultúra korát.

MEGOLDÁS: KOMMUNIKÁCIÓFRISSÍTÉS ÉS MÁRKAPOZÍCIONÁLÁS

Az új kutatási eredményekre a kommunikációban is reagálni kell.  A Republic Group által megálmodott kommunikációfrissítés egyben a márka újrapozícionálást is jelenti. A METRO-t mindenki ismeri. Most az a kérdés, hogy mi kapcsolódik hozzá a fejekben? Mostantól az inspirátori, hozzáértő szerepkört erősítjük, vizuális élményekkel adjuk át.
A Republic Group a kommunikációfrissítést a METRO egyik big-bang időszakában indította, amikor a legtöbb embert éri el. Foodsylist bevonásával, inspirációfókuszú kreatívkoncepciókkal, a mai gasztrotrendekhez illeszkedő stílusban szólítottuk meg a közönséget. A METRO fő termékkategóriáinak megfelelően 3 vizuális kulcs készült (food, non-food, csokoládé, gourmet). A fotózás során a színekkel, alapanyagokkal, textúrákkal játszottunk – gyönyörű, inspiráló foodfotók születtek. A kampányeszközök részét képezte a TVC, az instore megjelenések, az offline és online katalógusok és egy egyedi microsite-ot is terveztünk, amely tartalma és design-ja valódi felhasználói élményt adott.

EREDMÉNYEK: A REPUBLIC GROUP FELSZÍTJA A PARAZSAT ÜGYFELEKBEN

A Republic Group abban hisz, hogy minden hosszú távú ügyfélkapcsolat titka a megújulás. És, hogy tűzbe tudjuk hozni az ügyfeleinket is egy ilyen jellegű, bátrabb lépés megtételéhez.  A METRO esetében ez a lépés a kommunikációfrissítés volt. Mostantól egy olyan izgalmas időszak veszi kezdetét, amely izgalmat hoz a már jól ismert big bang kampányok jól megszokott ritmusába, és felpezsdíti a vevőtér hangulatát.

hírlevél

Releváns munkák