METRO

KIHÍVÁS:

A METRO Cash&Carry a világ 5. legnagyobb nagykereskedelmi lánca, kb. 67 milliárd eurós éves bevétellel, és történetesen a Republic-ot választotta hazai kommunikációs partneréül. A szupermarketlánc az 50. születésnapját ünnepelte 2014-ben, és az ügynökség ez alkalomból egy friss és trendi kampányt adott ajándékba. A kommunikáció digitális és PR-stratégiáján, tartalomgyártó és előkészítő feladatain egy 15 fős dedikált csapat dolgozott a Republic-ban.  

MEGOLDÁS:

A komplex kreatív kampány tavaszi és őszi fázisa teljes körű eszközhasználattal (TV, óriásplakát, online, Facebook, eDM, print, instore) párosult. A fókusz a jubileumi ajánlatokon volt.  

EREDMÉNY:

A márka a Republic közreműködésével túlteljesítette a legmerészebb KPI-okat is, és nagyobb piaci részesedést és eladási számokat produkált.

hírlevél

Releváns munkák