METRO sajátmárkás termékek

KIHÍVÁS

 

A METRO nemzetközi áruházlánc 26 országban van jelen, több mint 750 áruházban 120 000 embert foglalkoztat. Magyarország kereskedelmi piacának egyik legrégebbi szereplője: országunkban 1993 óta van jelen, 13 áruházban szolgálja ki a számtalan kereskedőt, éttermet, vállalkozást.

A METRO sajátmárkás termékek újrapozicionálása és kommunikációja 2017-ben indult el. Elsősorban a HoReCa célcsoport igényeinek megfelelően lettek kialakítva és pozicionálva a termékek. A cég számára fontos azonban a hobbiszintű, gasztronómia iránt érdeklődő vevőkör számára is elérhetővé és ismertté tenni a márkákat. Célunk a METRO sajátmárkás termékek kommunikációjának frissítése, vevőkörének szélesítése volt.

MEGOLDÁS

 

A fotózás célja a professzionalizmus bemutatása volt, ehhez pedig Pohner Ádámot, a Bocuse d'Or magyar döntőjének nyertesét, a METRO Gasztroakadémia séfjét hívtuk segítségül. Fő üzenetünk: profi termékeket nyújtunk, profiktól, profiknak.

Kommunikációnk elsősorban a HoReCa célcsoportnak szólt, másodsorban az SCO-nak. Ezt kellett tükröznie a lefotózott ételeknek, a kellékeknek, valamint a beállításoknak is.

Egységes stílusú, fényelésű fotókat készítettünk, amelyek vizuális egységként működnek a jövőben. A széleskörű felhasználás miatt a beállításoknak mind álló, mind fekvő formátumban működniük kellett. A Pohner Ádámot ábrázoló akciófotók a dinamikusságot, hozzáértést, professzionalizmust mutatják be. A képeknek egyúttal illeszkedniük kellett a központi arculathoz is, melynek lényege, hogy in action ábrázolja a szereplőket, spontán, autentikus szituációban.

EREDMÉNY

 

A kampány elérte a kitűzött céljait: az elkészült fotók vonzóvá tették a METRO sajátmárkás termékeit a célcsoport számára, a központi arculathoz illeszkednek, és nagyon sokrétűen felhasználhatóak. A képek alapján tovább tudjuk fejleszteni a METRO sajátmárkás kommunikációját.

Releváns munkák