METRO SIRHA

KIHÍVÁS

A SIRHA Budapest Közép-Kelet Európa egyik legjelentősebb élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítása, egy nemzetközi találkozási pont, melyet legutóbb 34 ország szakemberei tekintettek meg.

A magyar gasztronómiai iparág fejlődéshez nélkülözhetetlen a nemzetközi trendek folyamatos követése, amelyben példát és utat mutat a METRO Kereskedelmi Kft. 2018-ban a METRO kiemelt helyet kapott a kiállításon: közel 800 négyzetméteren mutathatta be széles termékkínálatát, szolgáltatásait, emellett szakértői segítséget nyújtott minden HoReCa területen tevékenykedő partnerüknek. A METRO Kereskedelmi Kft. a Bocuse d’Or és több hazai új kezdeményezésű szakmai verseny hivatalos támogatója volt, melynek keretében a METRO gasztronómia partnerként támogatta a versenyeket.

MEGOLDÁS

A Republic Group kapta feladatául a teljes METRO stand dekorálását: 9 stand, mintegy 60 felület. Ezeket különféle fotókkal, képekkel, grafikákkal vagy épp érdekességekkel kellett feltölteni, mindezt úgy, hogy illeszkedjen a központi koncepcióhoz, de ugyanakkor az egyes állomások tematikáját, az összes kompetenciaterületet is tükrözze.

A Sirha 2018 alapkreatívját a fúzió inspirálta. Igyekeztünk változatosan, minél színesebben tervezni a falak dekorálását – ezzel is kompenzálva a szürke és a nyers fa alap váz monotonitását. Az üzenet mindenhol egyszerű volt: a METRO erősségeit hangsúlyoztuk számszerűsítve.

EREDMÉNY

A kiállításra nagyon pozitív visszajelzések érkeztek: egy ízléses, modern dekor született, ami minden kompetenciaterületet alaposan és egyértelműen jelenített meg. A METRO standját mintegy 25000 HoReCa szektorból érkezett érdeklődő látogatta meg a kiállítás során.

   

Releváns munkák