METRO MAX CASE STUDY

KIHÍVÁS

  A METRO egy német központú nemzetközi áruházlánc, amely 32 országban van jelen és immáron 25 éve Magyarországon is. A METRO hazánkban 13 áruházzal és folyamatos kiszállítással igyekszik nap mint nap kiszolgálni a számtalan kereskedőt, éttermet és vállalkozást. Kiváló minőségű termékeikkel és innovatív szolgáltatásaikkal segítik a partnereiket a sikereik elérésében. A 2018-ban bevezetett globális kommunikáció is erre az üzenetre épít: a METRO a vállalkozásokért dolgozik. Az emberközpontú, új arculat hazai adaptációját, stratégiai tervezését és teljes körű megvalósítását a Republic Group látta el.    

MEGOLDÁS

  A METRO számos szakmai területnek nyújt professzionális termékeket és szolgáltatásokat, melyek közül a legkiemelkedőbb a HoReCa szektor ellátása. Nemcsak a mindig friss és széles termékkínálattal, de digitális szolgáltatásokkal és kiszállítással is segíti a vállalkozásokat az egyes üzleti célok megvalósításában. A 20 országban futó kampány során ezeknek a vállalkozásoknak a vezetői kerültek a középpontba. A METRO hazai kommunikációjában arra törekedtünk, hogy az áruházlánc által nyújtott összes kompetenciaterületet megjelenítsük: széles hal- és húskínálatot, az egzotikus gyümölcsválasztékot és a mindig friss pékárukat. A globális arculat szabályait követve, a kampány során készült képeket valós környezetben, hétköznapi beállításokban készítettük. A vizuális koncepció egyik fontos szempontja volt, hogy a fotók letisztultak legyenek, és a főszereplőket mindennapi szituációkban, munka közben mutassuk.    

EREDMÉNY

  A külföldi kampány arculatához teljes mértékben illeszkedő fotók az 1 éves kampány során folyamatosan - mindig a szezonnak megfelelő üzenettel - jelennek meg a METRO MAX katalógusok címlapjain, illetve számos egyéb, instore és online felületen.    

Releváns munkák