MIZO

KIHÍVÁS

A Sole-Mizo Zrt. Magyarország vezető tejtermékgyártója – 800 dolgozója több mint 200 millió liter tejet dolgoz fel évente, melyet Közép- és Kelet-Európában értékesít. 2012-ben a Republic Group tenderen nyerte el a lehetőséget, hogy a márka teljes körű kommunikációs partnere legyen, ami az újrapozicionálást és a márka image-építését jelentette.

MEGOLDÁS

A Republic a kreatív és kommunikációs stratégia mellett megalkotta a Mizo brand bookját is, egy átfogó brand health kutatás eredményeire alapozva. A márka hosszú távú hűségprogramjának kidolgozása mellett számos új termék bevezetését is feladatul kapta az ügynökség.
A málnadarabos Túró Rudi bevezetése bátor vállalkozás volt, ami még bátrabb kommunikációt igényelt. A Krémkaland termékcsaláddal a görög joghurtok egy új almárkáját kellett létrehozni. Az ATL és trade kampány mellett a teljes termékportfólió redizájnját is mi bonyolítottuk, ami  168-féle terméket jelentett. Nem volt kis vállalás, de ezt a kihívást is sikerrel vettük!

EREDMÉNY

A kitartó munka az eladási számokban is megmutatkozott: a teljes ráncfelvarrás újraenergizálta a márkát. A Mizo Csodafarm boldog tehenei 86%-os népszerűségi indexet értek el országszerte.

hírlevél

Releváns munkák