MIZO

KIHÍVÁS:

A Sole Mizo Zrt. 200 millió liter feldolgozott tejjel Magyarország vezető tejtermékgyártó vállalata. Mintegy 800 dolgozója a közép- és kelet-európai régiót is teríti a fehér arannyal. 2013-ban a Mizo új Túró Rudi-bizniszbe fogott: a terméket nem zselével töltötték, hanem valódi ropogós aszalt gyümölcsdarabokkal borították.
A Mizo arra kérte az ügynökséget, hogy egy látványos outdoor kampány segítségével minél több fogyasztó kóstolja és szeresse meg az új Rudit, mindezt a fiatal célcsoport számára csábító módon.

MEGOLDÁS:

A világon ugyan értetlenül állnak a termék láttán, itthon azonban töretlenül tombol a Túró Rudi-mánia, a márkák harcban állnak egymással, különlegesebbnél különlegesebb ízekkel felvértezve. A Republic úgy érezte, hogy az új ízélmény nem elég, sokkal inkább vonzó lehet a láthatóan valódi gyümölcsdarabok kommunikálása. Az unalomig hajtogatott „csak a belső a fontos” kifejezésre kontrázva a kampány a „Csak a külső számít” elnevezést kapta.
A vizuálok megszemélyesítették a két új ízt: a fehér és étcsokis, gyümölcsdarabokkal szórt édességet egy barna és egy szőke lánnyal helyettesítették, akik meglepődnek a gyümölcsdarabok láttán.

EREDMÉNYEK:

A spontán márkaismertség 43%-ról 61%-ra ugrott, 60.000 fogyasztóhoz jutottunk el a termék-boom első négy napján.
 

hírlevél

Releváns munkák