M&M’S

KIHÍVÁS:

A Mars Inc. egy hatalmas nemzetközi FMCG játékos több mint 33 milliárd dollár éves árbevétellel, 75.000 munkavállalóval; a hatodik legnagyobb magánkézben tartott amerikai vállalat. A virginiai McLeanben tanyázó cég továbbra is a Mars család biznisze.
Leghíresebb termékükre, a csokigolyókra manapság popkulturális ikonként tekinthetünk, amit a világ több mint száz országában nassolhatunk.
1941-ben a cukorbevonatú csokoládé ötletét azért dolgozták ki, hogy az amerikai katonák is tarthassanak maguknál csokit úgy, hogy az nem olvad el a zsebükben. Innen az elhíresült szlogen: „Csak a szádban olvad, nem a kezedben”.
A Republic-nak jutott a megtisztelő feladat, hogy a márka ikonikus karakterfókuszú stratégiáját a magyar piacra ültesse egy fogyasztói aktiváció keretében.

MEGOLDÁS:

M&M’s csokigolyóval a móka is ezerszínű. A jókedvet és szórakozást a fogyasztási eseményekkel azonosítottuk, így ösztönözve a vásárlókat a minél gyakoribb golyókapkodásra.
A megszemélyesített édesség karakterei mindenütt ott voltak: a moziban, az ebédszünetben, a buliban, de még az utcán is a hétköznapok egy-egy szürke reggelén. Egyszerű üzenetet hordoztak – az M&M’s-szel színesebben és vidámabban indul a napod. Miért kéne kihagynod?

EREDMÉNYEK:

Az M&M’s márka a kampány hatására sikeresen fejlődött a releváns image attribútumokban, „jester” típusú márkaként pozícionálta magát a hazai piacon. Erősödött a „mindennapi fogyasztásra” tulajdonsága, ami kampányidőszakban értékesítési volumen növekedésben is megmutatkozott.

hírlevél

Releváns munkák