NIKE

KIHÍVÁS:

A Nike egy amerikai világcég, amely cipők, ruházat, sportfelszerelés és kiegészítők kategóriában az egyik, ha nem a legnagyobb játékos. Ki ne ismerné fel az ikonikus pipát? A gigacég 24,1 milliárd USD-s bevétele több mint 44.000 dolgozónak nyújt megélhetést, majd 20 milliárd dollárra becsült értéke a legértékesebb márkává teszi a sportbizniszben. A Nike megbízta a Republic-ot, hogy egy szuperkúl rendezvénykoncepcióval és dizájnnal keltse fel a hazai véleményvezérek figyelmét.

MEGOLDÁS:

Az ügynökség kreatívjai a street culture-re alapozott vizuálsorozatot készítettek a Nike számára a Britmania rendezvény keretein belül, hogy a popkultúra bevonásával minél több átlagos fiatal vegyen részt egy szigorúan kulturális rendezvényen. A Republic az egyik legsikeresebb co-promóciót és márkaérték generálta mozgalmát bonyolította le Magyarországon. A Nike kifinomult környezetet élvezhetett, míg a kortárs kultúra legújabbkori színezetet kapott.

EREDMÉNYEK:

A Nike a magaskultúra része lett, egy ikon, ami így nem csak a pop és utcai kultúra egyik támogatója lett, hanem a márka maga vált mindezekké. A PR- és virális megjelenések mind-mind a Nike új termékportfóliójáról szóltak, ezzel mintegy 80 milliós earned médiát szállítva, ami a rendezvény költségeinek majdnem hússzorosa.

hírlevél

Releváns munkák