ÖKOPOLISZ ALAPÍTVÁNY

KIHÍVÁS:

Az Ökopolisz Alapítvány küldetése, hogy elősegítse a fenntartható energia forrásainak, jelentőségének és felhasználhatóságának széles körű megismerését és elfogadását, illetve hogy felhívja a figyelmet a zöld személetű politikára. Céljuk, hogy vitát generáljanak a fenntartható energia használatáról, legyen szó nap-, szél-, víz- vagy bármilyen más energiáról. A Republic Group környezettudatos vállalkozásként örömmel csatlakozott az alapítvány céljaihoz, és segített létrehozni egy egyedi kommunikációs eszközt, ami remekül szemlélteti a zöldenergia hatékonyságát.

MEGOLDÁS:

A kampány középpontjában egy különleges outdoor megoldás állt: egy egyedi citylight-plakát, amelynek a megvilágítását a benne lévő zöldalmák által termelt áram biztosította. Minél több alma került az installációba, annál fényesebben világított az üzenet, hirdetve a zöldenergia csodás erejét. Az öncélú kinyilatkoztatások helyett egy szemléletes, működő eszközt hozott létre a Republic Group. A kampányban civil aktivisták gyűjtöttek almákat az energia termeléséhez, és az utcán felállított installáció különösebb magyarázat nélkül is kiválóan hirdette a zöldenergiát.

EREDMÉNYEK:

A kampány során több mint 6000 aláírást gyűjtött a Republic Group megoldása és a civil aktivisták élénk jelenléte a forgalmas helyszínen. A megoldással az Ökopolisz Alapítvány 64 ingyen médiamegjelenést ért el, és a kampány az online médiában is sok interakciót eredményezett. A Green Citylight hazai és nemzetközi kreatív versenyeken is díjakat, illetve shortlistes eredményeket hozott az ügynökség számára.

hírlevél

Releváns munkák