ORIGO

KIHÍVÁS:

Az ország vezető médiavállalata, a Magyar Telekom az egyik cégének, az Origo online-nak a jelenlétét szerette volna megerősíteni egy formabontó digitális tartalomvezérelt kampánnyal. Ezenkívül a biznisz portfóliójának fejlesztésére, a helyi Youtube, azaz a Videa bemutatására is olyan javaslatokat várt, amelyek képesek megfelelő buzzt generálni a témák körül.

MEGOLDÁS:

A Republic Magyarország első reality websorozatát kínálta tálcán válaszul. Ez egy londoni történet, amelyben a London Expedition két karakter, Tibi és Simi kalandjait követte nyomon, amit a srácok naponta egy-egy 3-7 perces videó formájában osztottak meg: bejárták a város ikonikus helyeit, világhírű szupersztárokkal találkoztak vagy simán csak az utca emberével spannoltak a Soho, Notting Hill vagy éppen Hoxton urbán erdejében. A virális és digitális jelenlét hatalmas érdeklődést generált néhány nap alatt: rajongói klubok alakultak, kommentháborúk újabb pro és kontra frontjai létesültek a szereplők megítélése és a lehetséges végkifejlet kapcsán. A social média és a CRM az egyre duzzadó követői tábor létrehozásának integrált részévé vált.

EREDMÉNYEK:

A célcsoport körében 33-47%-os jelenlétet sikerült szakítanunk, ezzel a televíziós elérést simán lepipáltuk. Ez a megainnovatív projekt a palettára tette a Videát, és a Magyar Telekom termékelhelyezési és branded content portfólióját bátor eszközzel mutatta be a hirdetők számára. Az Origo videómegosztó oldala ügyes product placement stratégiával és new media eszközzel a klasszikus televíziózás valódi kihívója lett. Egyre több videóreklám látott napvilágot a Videán és az Origón, és a digitális tartalomgyártás a Magyar Telekom média portfóliójának örökös tagja lett.

hírlevél

Releváns munkák