PEPSI

KIHÍVÁS:

A PepsiCo egy New York-i központú amerikai multinacionális üdítőital-gyártó nagyvállalat. Termékeiből évente több mint 1 milliárd darabot értékesít, 200-nál is több országban van jelen mintegy 274.000 alkalmazottal, éves árbevétele 43,3 milliárd dollár.
A Pepsi a Republic Groupot azzal a feladattal bízta meg, hogy hozzon létre egy olyan vásárlói aktivitást, amelyen keresztül úgy szólítja meg a tinédzser fiúkat, hogy közben a márka üzenetéhez („ask for more”) és kreatív pozicionálásához a „zene” is hű marad.

MEGOLDÁS:

A zene még mindig az egyik legalkalmasabb eszköz arra, hogy megmozgassunk nagy létszámú csoportokat, kiváltképp igaz ez a tizenévesekre. Mivel a Pepsi név hallatán már régóta a zene és a sztárok jutnak eszükbe, úgy gondoltuk, a célcsoport megragadásának lehetősége a sztárkultusz kiaknázásában rejlik. Ezért Pepsi Sztárcsináló néven a Republic Group egy olyan tehetségkutatót indított, ahová egyénileg vagy csapatban lehetett jelentkezni három különböző zenei kategóriában (dance, rap, rock). A zene szerelmeseit egy 360 fokos kampánnyal húztuk be a programba, akik közül a legjobbak elkészíthették első albumukat. Ezt követően a dalok természetesen a Pepsi kampányában is felcsendültek, és így váltak igazán ismertté.

EREDMÉNYEK:

A Pepsi növelte a Coca Colával szembeni ismertségi arányát. Aktivitásunk fokozta a márkaismertséget a fiatal célcsoport-szegmensnél, valamint a márka iránti elkötelezettség növekedését is segítette. Kiváló tartalom-teljesítményi méréseket végeztünk, célközönségünket pedig rajongókká alakítottuk. A promóciónak köszönhetően megnövekedett a vásárlási gyakoriság a fiatalok között, ami az eladásokat is fokozta.

hírlevél

Releváns munkák