PICK

KIHÍVÁS:

A Bonafarm Group összefogja a magyar élelmiszergyártás legjavát a termesztéstől és tenyésztéstől a feldolgozásig, több mint 5500 alkalmazottal. A Bonafarm jól ismert élelmiszer-feldolgozó cégként büszke arra, hogy a Pick Szeged Zrt. is a cégcsoport része, amely közel 150 éve fontos szereplője az európai élelmiszeriparnak, hazánkban piacvezető, sőt a legismertebb vállalat. Kiváló minőségű termékei ikonikusak szerte a világon. A Pick ráadásul Közép-Európa legnagyobb szárított hús manufaktúrakapacitásával rendelkezik. A cég a Republic Groupot választotta, hogy a csomagoláson keresztül megújítsa a brand image-et. A cél az volt, hogy minden almárka az ernyő részévé, egy összetartó palettává váljon.

MEGOLDÁS:

A Republic Group egy olyan csomagolástervvel ált elő, amely magában hordozza a márkaértékeket, miközben képes hangsúlyozni azt az erőt, amit egy piacvezető márka képvisel. Az almárkák identitásait úgy építette fel, hogy a közös szinergia még nagyobb hajtóerővé váljon. Kreatív kihívás volt a designba injektálni a tradíciót és a magyar gyökereket, miközben a hangsúly nem tolódhatott el az egyedi minőségtől. Cél volt egy olyan csomagolás tervezése, amely markánsan elkülöníti a márkát a versenytársakétól. A Republic Group az archív városképekben találta meg a megoldást, ami újszerű módon utalt a múltra, elhagyva a húsipari kliséket.

EREDMÉNY:

A bevezetést követően a Pick márka sikeresen építette a tradicionálisan magyar, különleges minőségű, egyedi image attribútumokat, fokozva ezzel a megkülönböztetést a versenytársaktól. A jobb differenciálással sikerült a saját márkaportfólióban is csökkenteni a kannibalizációt. Az új design jól támogatta a Pick pozicionálását is, amely a hedonista stílusjegyeket mutató Herz-cel szemben inkább családi márkaként jelenik meg.

hírlevél

Releváns munkák