RAUCH

KIHÍVÁS:

Ausztria egyik legnagyobb családi vállalkozása a Rauch, összesen 762.265 millió eurós forgalommal és 1.682 alkalmazottal. Az 1920-as évek elején alapították, és mára már 50 országban van jelen, hiszen a gyümölcsleveknek és jeges teáknak köszönhetően Európa vezető vállalatává nőtte ki magát. A Republic Groupot azért hívta segítségül, hogy egy következő szintre emelje az egész termékportfóliót és a márkajelenlétet a magyar piacon. Az ügynökség abba a kihívásba ütközött, hogy az 50%-nál magasabb gyümölcstartalmú levek iránti kereslet csökkent, ezért az volt a cél, hogy a márkát ráhangolják a változó piaci körülményekre.

MEGOLDÁS:

A Republic Group a Rauch branding stratégiai irányát két kulcselem köré szervezte annak érdekében, hogy új dimenzióba helyezze a márkalojalitást. Egyrészt a cég története került a középpontba, ami arról mesél, hogyan tud egy családi vállalkozás piacvezetővé válni. A másik alappillér a márka esszenciája, az érték, ami a gyümölcsök kiemelten magas minőségéből fakad.
A Republic Group a Rauch célcsoportját szegmentálta, és  különböző almárkákhoz rendelte, majd úgy kezdett kommunikálni, hogy mindenki a saját ízlése szerint, a kedvenc Rauch címkéjén keresztül találkozzon a márkával. A Bravóval a fiatalokra fókuszáltak, a Natívát az egészségtudatos nőknek címezték, a Happy Day-t pedig egyenesen a családoknak dedikálták, leginkább azoknak az anyáknak, akik fontosnak tartják a családi étkezéseket. A Republic Group bebizonyította, hogy egy márka több szólamban is képes az összhangra, és több ízben képes kommunikálni a Rauch kiemelkedő minőségét, jó ár-érték arányát.

EREDMÉNYEK:

A Republic Group emlékezetes sub-branding kampánya stabilizálta a Rauch portfólió piacát, és jelentősen növelte az anyacég piaci részesedését a mi gyümölcsimádó országunkban.

hírlevél

Releváns munkák