RED BULL

KIHÍVÁS: EGY PRÉMIUM MÁRKA ÉS A ZENE KÖZÖS METSZETE

A Red Bull a világ legnépszerűbb energiaitala az eladási számok alapján. A Republic Grouphoz egy egyszerű kihívással érkezett: hogyan lehet a zenei események, a klubélet középpontjába vinni a Red Bullt?

MEGOLDÁS: RED BULL DJ BOOTH

A Republic Group létrehozta a Red Bull DJ Booth-t, egy olyan zenei rendszert, ami lázba hozta az éjszakai életet. Az a szimpla tény ihlette, hogy fellépő az, akire minden tekintet tapad. A Red Bull DJ Booth egy olyan eszköz, ami együtt lüktet az este ritmusával, teljesen ráhangolódva a zene által közvetített érzésekre. Együttműködve a legnagyobb zenei ikonokkal, a partik új origója képes volt reagálni a zenei stílusokra és intenzitásukra, megvilágítva a felfűtött tömeg és a zene közös hangulatát.
A Republic Group egy aktív szenzoros LED-rendszert épített, ami maximálisan ráirányította a figyelmet a Red Bullra, miközben képes volt kifejezni például azt az energiát, amit egy ütős groove dobbant egyenesen az ember tüdejében. A zene aktív vizualizációja a zenészek új játszóterévé vált.

EREDMÉNYEK: A MÁRKA ELVITTE A HÁTÁN A BULIT

A Republic Group olyan választ adott a kihívásra, ami szó szerint a színpadra, vagyis egyenesen a DJ pultba vitte a márkát, arra a helyre, amit totemként imád az egész célcsoport. A Red Bull DJ Booth igazi partimérővé vált, amire a zenészek és a bulizók is ugrottak, így vált ez a reaktív rendszer a klubélet igazi esszenciális rituáléjává, összekötve érzelmileg a zene készítőjét a rajongóival. Az ügynökség ezzel új szintre emelte a brand experience-t, ahol a márka már nem zavaró, hanem épp ellenkezőleg, képes tovább fűteni a partit. Egy éven belül a Red Bull a magyar partikultúra legszívesebben látott márkájává vált. A klubpromóterek egymás kezébe adták az eszközt, így a végén már alig lehetett olyan partifotót találni, amin ne jelent volna meg a Red Bull logo.

hírlevél

Releváns munkák