REPUBLIC GROUP FOCIZZONE CASE STUDY

Kihívás

A Zone Bevásárlópark az ország egyik legnagyobb bevásárlópark-hálózataként, országszerte 11 helyszínen fogadja vásárlóit. Problémája, hogy nem egyedi márkaként él a fogyasztók fejében, a parkot sokkal inkább a benne lévő üzletekkel azonosítják. Feladatunk a márkaimage építés és a Zone Bevásárlópark nyári integrált kampányának megtervezése és kivitelezése volt, melynek gerincét egy országszerte 4 héten keresztül, minden szombaton, egyszerre három helyszínen megrendezett eseménysorozat adta. Fő célunk a márkaimage építés, a vásárlásösztönzés és másodlagosan a vásárlószám növelése volt a bevásárlóparkok üzleteiben.

Megoldás

Egy olyan kampányt hoztunk létre, amely egyedi és maradandó élmények segítségével hozta közelebb a vásárlókat a márkához. Ehhez az éppen zajló labdarúgó-világbajnokságot hívtuk segítségül. Az aktivitás a Zone márka és a foci tematika metszetéből a játékos 'Mindenki Focizzone' nevet kapta. Az élményhétvégék során az elsősorban családos vásárlók a márka égisze alatt különféle ügyességi- és nyereményjátékokban vehettek részt, illetve élőben kísérhették figyelemmel a vb történéseit. A színes programkavalkád építette a vásárlók márkával szembeni lojalitását, elégedettségét és maradandó brand experience-t adott. A helyszíni megjelenéseket hatékony lokális PPC és Facebook és outdoor kommunikáció is erősítette.

Eredmény

A Zone Bevásárlóparkok parkolói a családi napok idején a kedvezőtlen időjárás ellenére is megteltek élettel. A résztvevő gyerekek és szüleik rúgták a bőrt, zengett a hajrá és tombolt a jókedv. Mindez számokban is tetten érhető: az eseményről készült youtube videót mintegy 140 ezren tekintették meg, több mint 3000 egyedi Zone logózott ajándékot osztottunk szét és mosolyok tízezreit csaltuk a könnyed szórakozást választó Zone vásárlók arcára.

hírlevél

Releváns munkák