SANOMA MEDIA

KIHÍVÁS: HOGYAN CSINÁLJUNK HÁZIBULIT FEKETEÖVES MÉDIAFOGLALÓKNAK?

A Sanoma Media Budapest a svéd tulajdonú, multinacionális Sanoma Media leányvállalataként Magyarország egyik legmeghatározóbb médiapiaci szereplője. Teljes portfóliójában közel 50 magazin, (Nők Lapja, Cosmopolitan, Elle stb.) kiadványok, rendezvények, valamint önálló TV-csatornák (Story 4, Story 5) szerepelnek.
A Sanoma B2B kommunikációjában a szigorú nyakkendős-tárgyalós stílustól eltérően az emberközelibb, kétoldalú partnerség a jellemző. A 2Republic feladata az volt, hogy ezt a közvetlen és cool üzleti viszonyt egy ügyfélrendezvény nyelvére lefordítsa.

MEGOLDÁS: VISSZA A FELHŐTLEN SULIS IDŐKBE!

A 2Republic úgy gondolta, hogy mivel az igazán erős barátságoknak múltjuk van, sokszor még az iskolás évek alatt születnek, ezért érdemes ide visszarepíteni a partnereket. A Sanoma Media Iskola koncepcióját ez a hangulat inspirálta, és stílszerűen az ISKOLA! nevű szórakozóhely adott neki otthont. A résztvevők újra a bulizós, menzás és ellenőrzős régmúltban találták magukat. A rendezvény erős emocionális töltete a régi-új emlékeket felelevenítve erősítette a SANOMA számára meghatározó hirdetői kapcsolatokat.
A meghívás olyan volt, mint egy felvételi, a programok órarend szerint voltak tematizálva, a megszokott programfüzetet pedig felváltotta az ellenőrző. A belépéskor ezt a helyszínen készített igazolványképekkel perszonalizálni is lehetett. Később a résztvevők az ellenőrzőbe piros pont helyett SANOMA pecséteket gyűjthettek, melyeket tombolára válthattak.

EREDMÉNYEK: EKKORA ISKOLABULIT NEM LÁTOTT MÉG A VILÁG!

A regisztrációhoz kötött rendezvényen a legnagyobb médiaügynökségek és hirdetők képviselői mellett közel 400 vendég jelent meg. Hogyan érezték magukat a 2Republic rendezvényén? Videónk önmagáért beszél  ̶  Tekintsd meg!  https://youtu.be/k6SQH4UihA0 

hírlevél

Releváns munkák