Souldrops

FORRADALOM A MOSÓSZER GYÁRTÁSBAN

A Souldrops nem csupán egy új mosószermárka a piacon. A Souldrops az első lépés afelé, hogy megváltoztassuk a mosószerekről kialakult képet, hogy megmutassuk: a környezettudatosság és a design járhat kéz a kézben, hogy bebizonyítsuk, ami hasznos, az lehet szép is. Ezért is nagy büszkeség számunkra, hogy a világ leglátogatottabb, csomagolás design-nal foglalkozó weboldala, a The Dieline is beszámolt a Souldropsról.

SOULDROPS MENNI SPANYOLORSZÁG!

Április elején a designnal foglalkozó Jiménez De Nalda is felfedezte magának a Souldropsot, a legnagyobb örömünkre. VAMOS! https://jimenezdenalda.com/2017/04/04/souldrops-packaging/

CSOMAGOLÁS-DESIGN-NAL A VILÁGKÖRÜL

Kezdetektől fontos projekt volt számunkra a Souldrops márka, ezért is voltunk különösen büszkék, amikor a Packaging Of The World is beszámolt a termékről. http://www.packagingoftheworld.com/2017/04/souldrops.html   „Tudtunk, hogy úgy kell kinéznie, hogy leugorjon a polcról” „Rikítónak rikító, szokatlannak szokatlan, biztos, hogy leugrik a polcról – a kérdés csak az, hogy elkapják-e a vásárlók, mi szurkolunk neki!” – írják a Forbes Magyarország oldalán a Souldropsról. Hát még mi mennyire szurkolunk!   https://forbes.hu/uzlet/tudtuk-hogy-ugy-kell-kineznie-hogy-leugorjon-a-polcrol/  

SOULDROPS A HVG.HU – N

 

STARTUP: NEM A HÜLYEGYEREKEK TÖRTÉNETE

„De miért éppen a mosószerpiac? Valahol tipikus a karriergörbe: a Shellnél töltött 17 év után Richárd egy napon arról panaszkodott kolléganőjének, Adriennek, hogy kész, vége, kiégett, a büdös életben nem akar többet multinak dolgozni, szeretne saját vállalkozást indítani. Adrienn erre bemutatta Richárdot a férjének: másfél évvel ezelőtt innen indult a Souldrops története. A környezetvédelmi kutatómérnökként végzett Gyimóthy Gábor, a cég vegyésze egy ideje már fejlesztett különböző ipari tisztítószereket, Richárd eleinte ebbe a bizniszbe szállt be. „Amikor először leültünk kávézni, és arról beszélgettünk, hogy mennyibe kerül egy mosógél, és mennyiért lehet eladni, egyszer csak megállt Ricsi kezében a csésze, egy másodpercre felragyogott az arca. Rögtön láttam, hogy elindult az agyában valami” – emlékszik vissza Gábor a történelmi, egyben drámai pillanatra, ami az első bukásukat hozta: az ötlet, a hoteleknek készített tisztítószerek nem hoztak kellő bevételt, ezután döntöttek úgy, hogy megpróbálkoznak a kiskereskedelemmel. Eleinte EU-támogatásért indultak, majd arra gondoltak: miért ne álmodhatnának nagyobbat? Így jött a képbe az MFB-csoporthoz tartozó Hiventures tőkebefektető programja. „Megírtuk az üzleti tervet, összeraktuk az eszköz- és a forrásigényt, majd bekopogtattunk hozzájuk. Mikor leültünk tárgyalni, nyilván látták, hogy nem két random hülyegyerek jött át a szomszédból pénzt kunyerálni. Teljesen nyitottak voltak, és viszonylag hamar, fél évvel az első találkozó után egymás tenyerébe csaptunk. Mivel a kockázati tőkebefektető alapvetően két dolgot szeret látni: a kockázatának minimalizálását, és a cégtulajdonosok elkötelezettségért, ezért keményen bele kellett tolnunk a projektbe a saját pénzünket. Mire megállapodtunk a bankkal, nekem addigra 30 millió forintom volt a cégben” – meséli Richárd. Egyébként nem titok: összesen 250 millió forintos büdzsével indult a cég.”   Ha tovább olvasnátok, mit írtak a Souldropsról, akkor kattintsatok!   http://hvg.hu/kkv/20170511_souldrops_magyar_bio_mososzer_oblito_vegan_kornyezetvedelem_bona_richard_gyirmothy_gabor     Instagram: https://www.instagram.com/p/BTgVoAXFTA3/?taken-by=handrashu&hl=hu

hírlevél

Releváns munkák