STABILO case study

KIHÍVÁS

A STABILO a világ egyik vezető íróeszközöket gyártó vállalkozása. Az innovatív megközelítése és színes világa miatt a termékeik világszerte keresettek, milliók életét teszik színesebbé nap mint nap. A STABILO a Schwan-STABILO csoport tagja. Több mint 1500 alkalmazottjuk készíti a vásárlók kedvenc tollait és ceruzáit szövegkiemeléshez, rajzoláshoz, íráshoz és színezéshez. A Németországban, Cseh Köztársaságban és Malajziában gyártott termékeik világszerte elérhetők: a kedvenc tollainkat 180 országban vásárolhatjuk meg. A STABILO írószerek “divatközpontúak, inspirálók és jövőorientáltak”.

A Republic Group feladata a Stabilo Point 88 tűfilc kampány magyarországi adaptációjának elkészítése volt: olyan helyi tartalom gyártása, amivel növelik a márkaismertséget, és a meglévő “alapközönségen” kívüli emberekhez is eljuthatnak.

MEGOLDÁS

A kampány szlogenek: #GETthePoint; Színezd ki az életed!

Olyan megoldások születtek, amelyek nem csupán a Stabilo Point 88 tűfilcre voltak kihegyezve, hanem egy életérzésre fókuszáltak, új tartalommal megtöltve a márkát.

A “Színezd ki az életed!” kampányunk célközönsége a 19-25 éves korosztály, akiket leginkább online felületeken lehet elérni. Az öt hónapos kampány során azonban nem csak az online világban találkozhattak a Stabilo-val, hiszen az outdoor megoldásaink is figyelemfelkeltőek voltak.

A Stabilo Point 88 tűfilc magyarországi adaptációját a következő megoldásokkal valósítottuk meg:

- Videó adaptációkat készítettünk, amelyek számos budapesti moziban futottak hirdetésként

- A Stabilo poszterek megjelentek a 47-es villamoson, illetve city light plakátokon

- Új GIF-es tartalmakat gyártottunk a közösségi oldalakra

- Kreatív Facebook és Instagram tartalmakat készítettünk

- Aloldalt fejlesztettünk a kampánynak

- Chatbot-ot fejlesztettünk a weboldalra

- Influencereket vontunk be a kampányba (Gulyás Lídiával a Kedves üzenetek eseményt szerveztük meg ismét)

- Sikeres PPC kampányokat terveztünk

EREDMÉNY

Az elért eredmények messze meghaladták a tervezett célt. Az öt hónapos kampányidőszak során több százezer ember látta a Színezd ki az életed! kampányunkat. Az elért eredményeinkről beszéljenek inkább a számok: 33 millió hirdetésmegjelenítés, 560 ezer Facebook és Instagram felhasználó, 140 ezer kattintás, 1.2 millió videómegtekintés, 2800 reakció Instagramon és Facebookon, 57 ezer látogató a weboldalon.

Releváns munkák