SZENTKIRÁLYI ÁSVÁNYVÍZ

KIHÍVÁS:

Szentkirályi Ásványvíz Kft. elkötelezett híve a magas minőségű prémium italoknak. Sőt az ásványvíz igazi magyar nagyköveteként viszi az ország jó hírét szerte a világon. A kimagasló minőségnek köszönhetően kiérdemelten lett népszerű szomjoltó ital Európában és a tengerentúlon. A cég az évek során jeges teában is erőssé vált, jóllehet sokáig nem élvezte a szükséges kommunikációs támogatást. Ekkor jött képbe a Republic Group, és az ügynökséget a brand pozíció fejlesztésével bízták meg. Az ügynökségi javaslat pedig kiterjedt a kommunikációra, a stratégiára, a pozicionálásra és a termékelnevezésre. A cél az volt, hogy növekedjenek az eladások, és erősödjön az awareness a teljes termékportfólióra nézve.

MEGOLDÁS:

A Szentkirályi hagyományosan egy tisztán víz márka. Emiatt a kapcsolat a név és a jeges tea kategória között nem volt egyértelmű, az asszociációt meg kellett teremteni. Megoldásként a JégTea elnevezés lett a befutó, egyértelműsítve a vizes kapcsolódási pontot. A Republic Group így egy olyan új, saját kategóriát hozott létre, amelyben a márka első lehetett. A frissített arculat esszenciája egy filmben materializálódott, ami egy integrált kampányba futott ki. A sztori egy kíváncsi fókára és eszkimó barátjára épült, akik együtt fedezték fel a jégbe fagyott tealevelek világát a víz leghűvösebb birodalmában.

EREDMÉNYEK:

A kampány médiastratégiájának köszönhetően a SOV, azaz a brand reklámsúlya 67%-os volt a versenytársakéhoz viszonyítva. A kampány végére 32%-os fogyasztásnövekedést regisztráltunk. A Republic Group munkájának köszönhetően a JégTea komoly játékossá vált a Nestea és a Lipton mellett, új lendületet adva az ország első számú ásványvízmárkájának.

hírlevél

Releváns munkák