SZENTKIRÁLYI ÁSVÁNYVÍZ - EGY CSEPP MAGYARORSZÁG

FELADAT:

A piacon 1994 óta jelenlévő Szentkirályi ásványvíz képviselői arra kértek bennünket, hogy készítsünk számukra egy olyan image-kampányt, amely segíti a Szentkirályi márka pozicionálását. A kampány jó helyzetből indult, a Szentkirályi ugyanis rendelkezik minden olyan attribútummal (millió éves földalatti forrás, magas kalcium- és magnéziumtartalom, lágy íz, nemzetközi kitüntetés stb.), amelyek a népszerű ásványvízmárkák közé emelik. A tapasztalatok alapján a fogyasztók kifejezetten szeretik, és erős a márkahűségük a Szentkirályi iránt. Azonban a nagy volumenű magyar ásványvízpiacon igen karakteresnek kell lennie egy terméknek ahhoz, hogy a fogyasztók egyértelműen be tudják azonosítani, és véletlenül se keverjék össze azzal a másik 5-10 márkával, amelyeket még megtalálnak az áruházak polcain. Az új kampány legfőbb célja ezért az volt, hogy a Szentkirályi brandet megtisztítsuk az esetleges sallangoktól, konzisztens kommunikációval tisztázzuk a helyét a piacon, és megerősítsük a fogyasztókban a márkához kapcsolódó hívószavakat, úgymint: magyar termék, díjnyertes, prémium minőségű, egészséges stb. Célkitűzés volt még, hogy a fiatalabb korosztály képviselőit állandó fogyasztóvá tegyük. A kampánynak el kellett érnie, hogy a Szentkirályi kapcsán a vásárlók első gondolata a prémium minőség legyen, és a víz, amit fogyasztanak, illeszkedjen az egészséges életmódjukhoz. Aki Szentkirályit vesz, annak azt kell éreznie, hogy az általa választott márka harmonizál a divatos, modern, egészségtudatos életvitelével, és büszkén kijelentheti, hogy a legjobb minőséget választja, kompromisszumok nélkül.  

MEGOLDÁS:

A fő célkitűzéseket figyelembe véve, egy olyan TV-spotot álmodtunk meg, melynek középpontjában a szépség, a divat és Magyarország (de főképp Budapest) áll. Képi világa világos és letisztult, hogy az egész úgy hasson, mint egy korty hideg Szentkirályi ásványvíz. A filmben egy magyar modellt látunk, aki New Yorkba érkezik, hogy egy fotózáson vegyen részt. Az egész napos kimerítő munka szünetében elfogja a honvágy, egy korty hűsítő Szentkirályi ásványvíz azonban egy pillanatra hazarepíti Budapestre. A spotban megjelenik a grandiózus New York-i látkép összes karakteres eleme, melyek egy szempillantás alatt változnak át a legszebb budapesti panorámává, így támasztva alá a márka új szlogenjét: „Szentkirályi – Egy csepp Magyarország”. A film hangulata, a látvány, a szereplők mind azt a márkaüzenetet hangsúlyozzák, amiről fentebb már írtunk. Mivel a Szentkirályinak fontos volt, hogy ismert és elismert arcot kapjon a márka, ezért esett a választásunk a népszerű, fiatal modellre, Fodor Klarisszára. A reklámzene kiválasztásánál biztosak voltunk benne, hogy kortárs, magyar dalt szeretnénk választani. Első körben egy klasszikus darab kortárs interpretációját kerestük, végül úgy döntöttünk, hogy egy aktuális popsláger sokkal jobban illeszkedik nemcsak a spot hangulatához, hanem az egész koncepciónkhoz is. Így esett a választásunk a The Biebers együttes Sorry című slágerére.    

hírlevél

Releváns munkák