TBS

KIHÍVÁS:

A TBS célja, hogy az ügyfeleit business-to-consumer (B2C) fókuszú sales force automatizáló (SFA) rendszerekkel lássa el, az azokhoz kapcsolódó tudásanyaggal. A szolgáltatást kifejezetten a B2C fontvonalhoz tervezték, hogy képes legyen egy többcsatornás környezet változó világához igazodva működni a biztosítási, kiskereskedelmi, banki és akár telekommunikációs szektorok nemzetközi piacán. A cég missziója egy olyan innovatív megoldás népszerűsítése, amely kifejezetten a B2C eladást és tanácsadást teszi megfizethetővé. A Republic Groupot azért választotta a TBS, hogy felépítsen egy website-ot, amelyik képes kiszolgálni komoly üzleti látogatókat a komplex munkaerő-optimalizáló innovációval, miközben hangsúlyozza a cég kiemelt nemzetközi szerepét.

MEGOLDÁS:

A TBS szolgáltatásait korábban nem értékesítették az interneten, de a dokumentációk és az egyéb anyagok fent voltak a website rejtett oldalain. A Republic Group jelentősen egyszerűsítette és átláthatóvá tette a website struktúráját és vizuális világát olyan értékek hangsúlyozásával, mint a tökéletesség, a szavahihetőség és a kiszámíthatóság.
A site alapötlete a személyre szabott élmény volt. A rendszer képes volt lekövetni a felhasználót, és így információkkal táplálta a CRM folyamatokat. Az egyszerű és tiszta dizájnnal pedig az volt a fő cél, hogy jó olvashatóságot biztosítsunk a főleg szöveges tartalom számára. A struktúra így a nemzetközi szabványoknak is eleget téve szintet lépett, és ezt az eredmények igazolták is.

EREDMÉNYEK:

A website újratervezésével sikeresen növeltük a page view-t és az oldalon töltött időt, illetve a site teljes lead generáló képességét. Nőtt a konverziós ráta is, vagyis partnerünk növelni tudta ügyfeleinek számát. A Republic Group munkájának köszönhetően a site SEO teljesítménye is jelentősen javult.

hírlevél

Releváns munkák