TESCO

KIHÍVÁS:

A Tesco Groupot a Londoni Értéktőzsde jegyzi 18,1 milliárd GBP piaci tőkével. A Tesco jelen van három kontinensen (Európa, Amerika, Ázsia), összesen 14 országban, több mint 5.300 üzlettel és majdnem 500.000 alkalmazottal. Itthon majdnem 90.000 embernek ad munkát 1.082 bolttal, 25%-os piaci részesedéssel. A Republic Groupot a Tesco azért választotta, hogy felépítsen egy meghatározó, erősen szegmentált kommunikációs platformot, kifejezetten a terhes nőknek és a kisgyermekes anyáknak.

MEGOLDÁS:

A Republic Group a Tescóval karöltve egy olyan hosszú távú kampányban kezdett gondolkodni, amelynek hatása azonnal mérhető; így sírt fel a tescobaba.hu, ami hamar az ország egyik legerősebb online bababoltjává cseperedett. A kismamákat erősen behúzó tartalmak elnyomták a reklámszagot, így az oldal finoman hívta fel a figyelmet a kapcsolódó tescós termékkínálatra. A letisztult, reszponzív struktúra minden eszközön szerethetővé tette az oldalt, így a Republic Group elérte, hogy egy praktikus kézi kisokos kerüljön az anyukák ölébe. Az ikonok, az alaposan átgondolt tördelés és a színkódolás mind az olvashatóságot és a navigációt segítette. A tescobaba.hu olyan jól teljesített, hogy nem sokkal az indulást követően a Tesco partnerei számára is értékes reklámfelületként jelent meg.  

EREDMÉNYEK:

A három hónapos kampányt követően a weboldal beállt egy stabil 10-15 ezres napi látogatószámra, miközben 14 ezer fős feliratkozói bázis épült ki.

hírlevél

Releváns munkák