TESCO - CHEROKEE

KIHÍVÁS:

A Tesco a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, közel 5500 üzletet üzemeltet 472 ezer alkalmazottal, éves árbevétele 62 milliárd angol font körül alakul, részvényeivel a Londoni Értéktőzsdén kereskednek 1947 óta. Magyarország második legnagyobb brit munkaadója, 24 ezer alkalmazottat foglakoztat, a hazai kiskereskedelmi piacot évek óta vezeti.
A Tesco a Republic Groupot választotta partneréül a Cherokee ruházati sajátmárka magyarországi bevezető kampányának kidolgozásához és a márka pozicionálásához a hazai piacon. A Cherokee a Tesco hipermarketekben kapható és kedvező árkategóriájú, mindennapi ruházati árukat forgalmaz.

MEGOLDÁS:

A Republic Group egy márkaélményre alapozott bevezető kampányt dolgozott ki, amelynek a középpontjában egy exkluzív esemény és a köré épített kommunikáció állt. A márkát és az őszi/téli kollekció ruhadarabjait egy showroomban megrendezett divatbemutatón ismerhette meg a divatszakemberekből, médiaszemélyiségekből, színészekből, ismert bloggerekből és a sajtó képviselőiből álló közönség.
Az eseményt egy kerekasztal-beszélgetés egészítette ki, amelyen a divatszakma hazai helyzetéről és a következő év friss divatirányzatairól zajlott a diskurzus. Az esemény dress code-ja nem volt meghatározva, ellenben a helyszínen stylistok, fodrászok és sminkesek várták az érkezőket, így lehetőséget biztosítottak mindenkinek, hogy felfrissíthesse érkezéskor az outfitjét.

EREDMÉNYEK:

A Republic Group outdoor, online és direkt marketing eszközökkel kiegészült kampánya sikeresen bevezette a Cherokee-t a hazai piacon, olyannyira hogy a márka hamarosan a mindennapi, elérhető árú ruházati szegmensben piacvezetővé vált, a legtöbb eladást produkálva.

hírlevél

Releváns munkák