TIBI - BONBONETTI

KIHÍVÁS:

A Bonbonetti Group Magyarország egyik piacvezető, tradicionális cukrászvállalata, összesen 140 év tapasztalattal a háta mögött.  A Tibi csoki a Bonbonetti ernyő alá tartozik, és a 70. születésnapja alkalmából érkezett mellé a Republic Group. Az ügynökség azt a feladatot kapta, hogy új, fiatalos lendületet adjon a márkának, ami örökké tartó örömöt ígér azoknak, akik belül megmaradtak gyereknek.

MEGOLDÁS:

„Legyen egy Tibivel hosszabb a gyerekkorod!”  ̶  a Republic Group egy olyan ATL kampányban gondolkodott, ami felébreszti a mindenkiben ott rejlő gyereket, miközben képes arra is, hogy az újabb generációk számára is menővé tegye a Tibit. A fiatalság ugyanis nem korfüggő. A reklámfilmen túl az új márkaélményt egy addiktív online játék tette még gazdagabbá.

EREDMÉNYEK:

A TV-reklám elérte a célcsoport 60%-át, sőt a 18–29-es korosztály körében kifejezetten jó visszhangja volt a filmnek. Összességében a Republic Groupnak sikerült elérnie, hogy frissüljenek a márkával kapcsolatos percepciók. Az idősek bizalma erősödött a minőséget és népszerűséget illetően, miközben a fiatalok is elkezdtek érzelmileg kötődni egy olyan márkához, amelyik eddig csak a szüleik múltjának volt része.  A kampány hatására a piaci részesedés 8%-ra szökött, és összesen 569.443 felhasználó próbálta ki a Tibi online aktivációját, ami 10.000 új like-ot hozott a Facebookon.

hírlevél

Releváns munkák