TISZA CIPŐ

KIHÍVÁS: HOGYAN TEGYÜNK EGY MEGKOPOTT MÁRKÁT ÚJRA TRENDIVÉ?

A Tisza története az 1930-as években kezdődött, amikor Thomas Bata Magyarországra érkezett, majd megalapította azt a cipőgyárat, amely 1971 óta a magyar sportruházat ikonja. A „pusztai Adidas”-nak is nevezett márka egy igazi legenda, de nem volt ez mindig így. A berlini fal leomlása után egy jó ideig tetszhalott állapotba került, és egészen az ezredfordulóig így is maradt. Ekkor az újra beinduló sneaker hype hullámon ismét a magasba emelkedhetett. A Republic Group ezen az izgalmas úton követte és segítette a felemelkedését márkaépítéssel és stratégiai tanácsadással.

MEGOLDÁS: ÉS TISZÁBAN JÁRNI ÚJRA MENŐ

A Republic Group egy komplex marketingstratégiával új mederbe terelte a Tiszát. Együttműködéseket kötött hírességekkel, frissítette a márka vizuális világát, és komoly megjelenéseket ért el a médiában, amiket további PR-aktivitásokkal támogatott. A siker pedig mindenkit érintett, hiszen Magyarország visszanyerte egyik ikonikus márkáját, a Tisza pedig megnyitotta első új márkaüzletét az Astorián. Arról nem beszélve, hogy a Republic Group a popiparba is adott egy VIP belépőt a márkának. Videóklipet készített a Zagar Bossa Nova című albumához, amelyben a Tisza hangsúlyos szerepet kapott, így nagy értékű earned mediával járult hozzá a kampány sikeréhez.

EREDMÉNYEK: MEGSZÜLETTEK A TISZÁSOK

A Tisza az egyik legjobb példája annak, hogy érdemes foglalkozni egy régi magyar márkával, ami megfelelő márkaépítéssel, kreativitással és hozzáértéssel sikerre vezethető. Mára a Tisza nemcsak cool márka, de egy sikeres és jól jövedelmező vállalkozássá is vált.

hírlevél

Releváns munkák