TRANSPARENCY INTERNATIONAL

KIHÍVÁS:

Európa független szervezeteként a Transparency International elősegíti a korrupció megfékezését, ösztönzi az átláthatóságot és számonkérhetőséget a közhatalmi döntéshozatalban és a közpénzeket érintő folyamatokban, valamint javítja a közérdekű információk elérhetőségét. Neves szakemberek segítségével nap mint nap tesznek egy átláthatóbb, tisztán működő Magyarországért. A Republic Groupot arra kérték, hogy segítsen támogatókat és klubtagokat gyűjteni, mert a civilek, polgárok anyagi támogatásával még nagyobb sikereket érhetnek el a közügyek kifehérítésében és abban, hogy többé semmi se maradhasson titokban.

MEGOLDÁS:

Intézményt bemutató klasszikus interjúfilmet már mindenki látott. A Republic Group csavart egyet ezen a klasszikus formátumon, hogy maga a szerkezet meséljen a szervezet működési elvéről és legfőbb céljáról: az átláthatóságról. A megkomponált, ezerszer felvett, jól begyakorolt interjúhelyzetek helyett a legőszintébb, legtranszparensebb bemutatkozó film forgott le.
A Transparency International és a Republic Group bemutatta a világ legátlátszóbb bemutatkozó videóját. Olyan felvételek sorozata került a filmbe, amelyeket normál esetben ki szoktak vágni egy kész anyagból, vagy egyszerűen nem is oda szánják, hanem maximum a werk videóba. A képeket nézve végig az az érzése van a nézőnek, mintha bekapcsolva maradt volna a kamera, de erről a szereplők egyszerűen nem vesznek tudomást. Elkapott pillanatok ezek, amelyek nagyon őszintén mondják el, hogyan működik a szervezet és mi a filozófiája. A jelenetekben kulcsszerepet kapott Hernádi Judit színművésznő, aki élő instrukciókkal látta el a Transparency International munkatársait. A film üzenetét számos felületen amplifikáltuk, így a kampány Google, YouTube és Facebook hirdetési eszközökkel működött.

EREDMÉNYEK:

A  Republic Group és a Transparency videója összesen 29.598 alkalommal jelent meg YouTube videók előtt, és összesen 9.285 alkalommal tekintették meg, ezzel nagyon magas, 31,37%-os videó-megtekintési arányt ért el a kampány. A Facebook kampány hirdetései 483.189 alkalommal jelentek meg, és 218.111 egyedi felhasználót értek el. Ráadásul a videó hatására egyre többen csatlakoztak a mozgalomhoz, hogy együtt végre sikerüljön felszámolni a korrupciót.

hírlevél

Releváns munkák