UNICREDIT BANK

KIHÍVÁS: ÚJ MAGYAR BRAND PLATFORM

Az UniCredit Group egy olasz nemzetközi bank és pénzügyi vállalat, Porta Nuova-i székhellyel. A hálózat 50 piacra terjed ki, 17 országban, több mint 8.500 fiókkal és 147.000 alkalmazottal. Stratégiai jelentőségű pozíciója Nyugat- és Kelet-Európában is a legmagasabb piaci részesedést jelenti az 5,722 eurós működési bevételével. A cég egy hatalmas, 14 ügynökség részvételével zajlott tenderen választotta ki a Republic Groupot, hogy új kommunikációs platformot építsen Magyarországon, energizálva az UniCreditet mint az UEFA fő támogatóját a BTL és a PR fronton úgy, hogy az egész egy friss, kreatívabb hangot kapjon.  

MEGOLDÁS: RÉGI IDŐK FOCIJA

A Republic Group a régi idők fociját szerethető karaktereken, szemet gyönyörködtető vizuális világon és egy érdekes történeten keresztül álmodta meg, ezzel építve a márkát, hangsúlyozva annak értékeit. A kampány az UEFA-szponzorációnak egy kedves, lokálpatrióta ízt adott. A Republic Group megidézte azt az igazi focivilágot, ami valahol mélyen mindannyiunkban ott van. Később a sztori úgy bontakozott tovább, hogy még személyesebbé vált, még nagyobb szerepet kapott benne a pénz. A narratíva végül szépen a termékek köré fonódott, ami természetesen jót tett az eladásoknak.  

EREDMÉNY: AZ UNICREDIT BANK HOZTA KI A LEGTÖBBET A MECCSEKBŐL MINT MÁRKAÉPÍTŐ

A Republic Group kampánya nagyot tolt a top of mind számokon és a spontán márkaismertségen, ami 18%-ról 32%-ra emelkedett, és a tendencia később sem állt meg. A koncepció ikonikussá és virálissá vált. Utóbbi azt jelenti, hogy megközelítőleg 90.000.000 forint earned mediát kalapozott össze a sztori a közösségi oldalakon. Összességében a szezonban  ̶  viszonyítva a versenytársakhoz  ̶  az UniCredit Bank járt a legjobban a focival.

hírlevél

Releváns munkák