UNIQA

KIHÍVÁS

„HIGGY MAGADBAN” – egy szlogen, ami arra utal, hogy az életet csak bátran lehet élni igazán. Ez a pozitív gondolat áll az UNIQA új image pozíciója mögött. A Republic Group kampánya ezt az ötletet járta körbe. Tervezett aktivitásában a közönség egymást ösztönözhette olyan frissített biztosítási termékekkel, amelyek biztonsági hálóként feszülnek minden bátor tett mögött.  

MEGOLDÁS

Az UNIQA-nak majdnem mindenre van biztosítása; amire nincs, arra pedig elég, ha hiszel magadban. A Republic Group kampánya olyan tettekre sarkallta a célcsoportot, amelyek jellegükből fakadóan nem biztosíthatók, de a témájuk miatt kötődnek a termékekhez. Így született meg a kérdés: te mit vállalnál, ha lenne rá biztosítás? A kampány díjazta a legkreatívabb terveket, miközben humoros, nem létező biztosításokkal kampányolt, úgymint „Idén én főzöm a karácsonyi menüt” biztosítás vagy „Kipróbálom a tengeri herkentyűket” biztosítás. A pozitív, támogató attitűd pedig igazán megmozgatta az emberek fantáziáját. A Republic Group 3 online image filmet készített, mindegyik egy olyan merész vállalást mutatott be, amelyet még akkor is érdemes meglépni, ha nincs rá biztosítás, mert ki tudja, a bátorság milyen pozitív változást hozhat egy hős életében. A kampány origója egy microsite volt, a higgymagadban.uniqa.hu. Itt a látogatók feltölthették, hogy mit vállalnának be, ha lenne rá biztosítás. Az oldal olyan felhasználóbarát volt, hogy bárki könnyedén csatlakozhatott a mozgalomhoz. Ráadásul a tét nagy volt, hiszen a legnépszerűbb és a zsűri által is támogatott új biztosítás írója 1.000.000 HUF pénzdíjazásban részesült. A kampányt a Republic Group kiemelten hirdette a közösségi oldalakon, olyan innovatív formátumokat használva, mint a Swarm vagy az Instagram hirdetések, amelyekkel rekordszámú elérés mellett 80%-os engagement rátát ért el. A titok az volt, hogy a tartalom szinte kizárólag a kampány résztvevőitől érkezett, akik így egy őszinte és inspiratív tartalmat tettek a kampányüzenet mögé. Továbbá a téma jellege miatt kiemelt szerepet kaptak a PR-eszközök. Gondosan válogatott bloggerek és egy előzetes kutatás segítségével sikerült megtalálni A hangot, amivel hatékonyan ágyazott meg az ügynökség a kiemelkedő earned media számoknak.

EREDMÉNYEK

Több mint 200 ötlet érkezett, több mint 8.000 ember szavazott, és 10.000.000-nál is több elérést produkált a kampány, amiben az ötletek, a lehetséges új biztosítások  ̶  még ha ideiglenesen is, de  ̶  életre keltek.  A kampány résztvevőit a mechanizmus hatékonyan tette érdekeltté abban, hogy az egész akció virálisan is nagy karriert fusson be.

hírlevél

Releváns munkák