UNIQA: Komfortzóna – Lépj ki belőle!

KIHÍVÁS

Az UNIQA Csoport Közép- és Kelet-Európa egyik vezető biztosító társasága. 18 országban tevékenykedik, több mint tízmillió ügyféllel rendelkezik, akiket 21 ezer munkatársuk szolgál ki. Az UNIQA közel húsz éve van jelen Magyarországon is, az innovatív termékfejlesztései és tapasztalata stabil hátteret nyújt az ügyfeleinek.

 

Az UNIQA biztosító mindig is jelentős hangsúlyt fordított arra, hogy szolgáltatásaival megfeleljen a megváltozott ügyféligényeknek és elvárásoknak. Nem hajlandó belesüppedni a hosszú évtizedek rutinjába, hanem a megszerzett tapasztalatokat a technológia újítások nyújtotta lehetőségek szolgálatába állítja. Ez egy alapvetően konzervatívnak tekinthető vállalattípus számára hatalmas elköteleződést és komfortzónából való kilépést jelent.

Szeptember 17-ére időzített vadonatúj márka, a CHERRISK by UNIQA bevezetéséig, egy éven át igyekeztünk mindenkit arra buzdítani, hogy lépjen ki a komfortzónájából. Olyan online branded content kampányt kellett létrehoznunk, amely az image kommunikációs és reputáció építési célok mellett elsősorban adatbázis építésre alkalmas, és megfelelő módon felvezeti az új márkaindítást, anélkül, hogy konkrétumokba bocsátkozhattunk volna. A projekt teljeskörű stratégiai tervezéséért és projektmanagementjéért ügynökségünk felelt.

 

MEGOLDÁS

Azt üzentük a fogyasztóknak, hogy bátran kiléphetnek komfortzónájukból, hogy felfedezzenek, megismerjenek, kipróbáljanak új dolgokat, hiszen az UNIQA bátorítóan áll mellettük és biztonságot nyújtva támogatja őket.

 

Az kampány első fázisában népszerű vloggerek (Dancsó Péter, Szirmai Gergely, Viszkok Fruzsi, Follow Anna, IHNIH Ábel, Nagy Dani, Tokár Tomi, Hajnóczy Soma) videóira szavazhattak a nézők, ahol ők döntötték el, hogy melyik videós, milyen próbatételt vállaljon be. A későbbiekben olyan hírességek is csatlakoztak a kampányhoz, mint Jakupcsek Gabriella, Tóth Gabi, Rubint Réka, Dukai Regina, Csobot Adél, Nádai Anikó, Lakatos Márk, Kiss Ádám, Nagy Viktor, Puskás Péter, Istenes Bence - ők szintén arra vállalkoztak, hogy kilépjenek komfortzónájukból.

A harmadik szakaszban már a nagyközönséget buzdítottuk arra, hogy hasonló videókat töltsenek fel magukról a microsite-ra, ezzel szállva versenybe az értékes fődíjért. A szavazás időszaka egy hónapig tartott, ezt követte az eredményhirdetés. Regisztráció ellenében értékes nyereményekért indulhattak versenybe a látogatók, még akkor is, ha nem adtak le szavazatot, vagy töltöttek fel videót. Miután már mindenki kilépett a komfortzónájából, az UNIQA-n volt a sor: elindult a CHERRISK!

 

A kampány során több kommunikációs eszközön keresztül szólítottuk meg a közönséget: bannerek, sajtómegjelenések, EDM, social media felületek és az influencerek saját csatornáin való megjelenés is növelte a microsite forgalmát.

 

EREDMÉNYEK

 

Szerettük volna, hogy ha minél többen elhagyják a kényelmet jelentő, de sok újdonsággal nem kecsegető komfortzónájukat. Minél nagyobb megtekintés számot szerettünk volna elérni a véleményvezérekkel készített, saját csatornákra feltöltött videókon. Célunk az volt, hogy a vloggerek bevonásával, további célcsoportokhoz tudjon eljutni az üzenet, és onnan is forgalmat tudjunk terelni a microsite-ra. Minden célunkat messze meghaladtuk, egy nagyon sikeres kampányt zártunk:

 

- A KPI-ként megadott regisztrációs számot bőven, többezer email címmel haladtuk meg - 10 véleményvezér videó a Komfortzóna microsite-on és az UNIQA YouTube oldalán - 5 + 3 vlogger YouTube videó, melyeket saját csatornáikon tettek közzé - Közel száz user generated videós tartalom, melyet feltöltöttek a Komfortzóna oldalára - 34 cikk az Origon és a Life.hu-n - YouTube: 2 600 000+ megtekintés - Microsite látogatottság: 450 000+ UV és 690 000+ PV

 

A kampány hivatalos lezárásával egy időben, 2018. szeptember 17.-én elindult a CHERRISK, a jövő biztosítási modellje, amit kifejezetten a 25-35 közötti célcsoport igényeire terveztek.

   

Releváns munkák