UNIQA

KIHÍVÁS:

Az UNIQA Közép- és Kelet-Európa egyik vezető biztosító vállalata, 19 országban, 40 leányvállalattal, több mint 200 ezer alkalmazottal és összesen 10 millió ügyféllel. Elérkezett az idő a márka globális frissítésére. A Republic Group pedig a magyar piacra adaptálta azt az új boldogság kampányt, ami már Ausztriában bizonyított. Az UNIQA új brand pozíciója és kommunikációs stratégiája itthon is erős emocionális alap volt, már csak meg kellett találni azokat az ATL és digitális eszközöket, amelyekkel a leghatékonyabban lehet átadni az üzenetet.

MEGOLDÁS:

A Republic Group a biztosító szektorban újszerű platform-attitűdformáló oldalát domborította ki. Az UNIQA szerint minden ember képes kontrollálni az életét, hogy megtalálja a saját boldogságát. Azonban az ember csak akkor képes erre, ha hisz önmagában, és ha van mögötte egy olyan társ, aki mellett biztonságban érezheti magát. Az adaptáció helyi szinten új színt hozott a nemzetközi kampányba, valódi tettekre sarkallva mindazokat, akik eddig nem élték bátran az életüket. A Republic Group kampánya a személyes boldogságot helyezte a középpontba, olyan optimista kreatívokkal, amelyek képesek a kishitű gondolkodást magabiztossá változtatni. Végül a brand filozófiáját több oldalról is körbejárva, különböző életstílusú emberek is magukra ismerhettek a bannereken, a social media és outdoor hirdetéseken, valamint TV-szpotokon keresztül.

EREDMÉNYEK:

Az országos citylight és billboard kampány összesen 21 városban volt jelen, ami a célcsoport több mint 70%-át érte el. A kampány microsite-ja 160.311 megtekintéssel büszkélkedhet, miközben a Facebookon is 48.000-en találkoztak a kampánnyal.

hírlevél

Releváns munkák