YOUNG CANNES LION

KIHÍVÁS:

A Republic Group csapata, Csík Hargi és Erdei Zsófi megnyerte az idei Young Cannes Lion hazai előválogatóját cyber kategóriában. Az ötlet egy többérzékes városkalauz  ̶  büszke fogyatékkal élő szerkesztőkkel. A verseny célja egy awareness kampány felépítése volt a T-Mobile új, kifejezetten fogyatékkal élő embereknek dedikált tarifacsomagjai részére.

MEGOLDÁS:

Now I see applikáció – Érzékeld úgy a várost, mint még soha

A fogyatékkal élő embereknek a nem működő érzékszervük helyett egy másik erősödik fel, így lesz a vakoknak látó fülük, a siketeknek pedig halló szemük. Egy helyettesítő érzék pedig jobban funkcionál, mint egy egészséges emberé; ezek igazi szuper-érzékszervek. A Republic Group csapata egy olyan innovációt tervezett, ami esélyt ad a szuperképességek megosztására, amiben most az egészséges emberek a „hendikepesek”.  A Now I See applikáción keresztül a vak és siket szerkesztők megmutathatják a látóknak a városok rejtett szépségeit, olyan részleteket, amelyekre az egészséges emberek egyszerűen nem figyelnek fel. A T-Mobile tarifacsomagjait használva a szerkesztők a helyszínen tudnak feltölteni a szuperképességüknek megfelelően olyan hang vagy kép alapú érdekességeket, amelyek az egészséges embereknek talán fel sem tűnnek. Az applikáció pedig minden tippet egy interaktív térképes guide-ban gyűjt össze, amivel még a helyiek is újra felfedezhetik a városukat. A kampány kiegészítéseként a guide fizikai formában is megjelenik évente, valamint tényleges túrák is látogathatók.

EREDMÉNYEK:

 

Csík Hargi art director és Erdei Zsófi szövegíró akkreditálta magát a nemzetközi döntőre Cannes-ba. Kint 50 másik csapattal mérték össze a tudásukat, miközben a 2016-os Cannes Lion fesztiválon egy új perspektíva nyílt meg előttük.  

hírlevél

Releváns munkák