REPUBLIC GROUP

GLAMOUR-osan ünnepli a sokszínű nőt a Republic Group

A 100 fős Republic Group nyerte a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat GLAMOUR márkájának új image filmre és kreatív platformra vonatkozó koncepcióalkotási és megvalósítási feladatait. Az újrapozicionálást és a márkaértékek mélyítését is célul kitűző tender nemcsak a 15 éves magazin, hanem a hozzá kapcsolódó események üzenetrendszerének megújításáról is szólt.

A GLAMOUR egyike a világ legnagyobb stílus márkáinak, Magyarországon a Ringier Axel Springer médiavállalat kiterjedt portfóliójának egyik legnépszerűbb terméke. A divat- és stíluskalauznak beillő print magazin adja a márka alapját, amely azon felül, hogy a digitális csatornákon és közösségi felületeken is rendkívül aktív, rendezvényeivel tömegeket képes megmozgatni. „A márka nemcsak a szépség sokszínűségét, de a nők társadalmi szerepeinek változatosságát is hirdeti, ezt szeretnénk még inkább hangsúlyozni a marketingkommunikációban”– indokolta az imidzs kampány indítását Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer kiadóigazgatója és marketing vezetője.

Kampánycél:
Milyen a modern nő? A Republic Group stratégiai megközelítéssel nyúlt a kérdéshez, melynek megválaszolásához, valamint a XXI. századi nőkép megértéséhez kutatást is végeztek. A reklámügynökség stratégiai célja a magazin márkaértékeinek közvetítése, az inkluzivitás erősítése. Ennek érdekében pedig a legnépszerűbb glossy magazin üzenetrendszeréhez hű TVC, valamint outdoor és print kampányt dolgoztak ki. „Az új image film mérföldkőnek számít a hazai GLAMOUR életében. Szorosabb kötődést szeretnénk kialakítani az olvasóközönség és a lap között, a magazinnak olyan értékeit előtérbe helyezve, amelyek kifejezetten a magyar nők támogatását, segítését, és erősítését célozzák. Új márkaépítési modellünk segített abban minket, hogy a fogyasztók még inkább úgy érezzék, hogy a magazin fontos része az életüknek.” – összegezte Fási Kata, a Republic Group stratégája.

Kreatív koncepció:
„Bármilyen is legyél, a GLAMOUR elismer, támogat abban, ami épp fontos az életedben, és inspirál a további fejlődésre.” Erről szól a 100% Önmagad, 100% GLAMOUR szlogennel végződő reklámkampány. A kreatív koncepció, mely a nő sokoldalúságát ünnepli, Márton Szabolcs, kreatív igazgató személyes álláspontját is tükrözi: „Őszintén hiszem, hogy ez az évszázad a nőké, a női hősök korát éljük.” A kampány ősszel, a GLAMOUR-napok beharangozásával együtt indul, de egész éven át látható lesz különböző promóciós üzenetekkel együtt.

Exkluzív videó:




Stáblista:
Megbízó:
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.
Kiadóigazgató és marketing vezető: Tóth-Császár Gergely
Marketing menedzser: Králik Dóra

Lead ügynökség, reklámügynökség: Republic Group Kft.
Ügyvezető igazgató: Barna Tamás
Innovációs igazgató: Fabricius Gábor
Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Portfolio Director: Furák András
Client Service Director: Szilágyi Fiorella
Stratéga: Fási Kata
Account Manager: Szabó Nikolett
Head of Art: Jancsi Mátyás
Head of Copy: Román Dávid
Copywriter: Trkala Zsófi
Art Director: Bakos Zsuzsi
Motion Designer: Kolmann Ádám
Zeneszerző: Száraz Bence

Produkciós ügynökség:
Rendező: Nyitrai Márton
Operatőr: Garai Gábor
Producer, gyártásvezető: Rubesch Dávid
Felvételvezető: Babócsai Borka
Focus Puller: Barta Ádám
2AC: Holecz Balázs
Kamer trainee: Gémesi Ádám
Fővilágosító: Gregus Márton
Berendezés: Tápai Mihály
Stylist: Pintér Judit
Sminkes: Titkos Bernadett
Fodrász: Hevesi Krisztián
Állatidomár: Halász Árpád
Werk: Domokos Norbert
Sofőr: Gergyel Szilvi
Vágó: Hartyányi Kriszián
Colorist: Tőtszegi Szilárd
Hangmérnök: Kalotás Csaba
Narrátor: Németh Judit

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás