REPUBLIC GROUP

Home office idején online folytatódik a Republic munkatársösztönző – programja, a „Haverka”

Budapest, 2020.04.20. - Sokszor nem is gondolnánk, mivel okozhatunk örömet egy fárasztó munkanapon, ráadásul mindenki szereti érezni, ha a környezete hálás neki azért, amit csinált. A több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group kiemelt figyelmet fordít a munkatársak közötti jó kapcsolat kialakítására, erősítésére.

Az ügynökségen belül kidolgozott jutalmazási rendszer nem a hagyományos keretek között működik, tehát nem a vezetőség premizál valakit a teljesítménye szerint, hanem a dolgozók ismerik el egymás munkáját, nem kizárólagosan a klasszikus értelembe vett teljesítményük alapján, hanem figyelembe véve az emberi tényezőket is. Így született meg a “Haverka” melynek neve egy belső “gag”-en alapszik.


A kollégák minden hónapban öt, a nevükre kiállított “Haverka” kártyát kapnak, amire ráírhatják, hogy kinek és miért szánják.  A kártyák aztán bekerülnek egy dobozba, és a hónap utolsó péntekén a legtöbb “Haverkát” kapott kollégák személyre szabott ajándékban részesülnek. A “Haverka” egy havi rendszerességű program. 2015 óta, minden hónap utolsó péntekén összegyűlik a Republic Group csapata a tárgyalóban, ahol ceremónia keretein belül kihirdetik az adott havi “Haverkákat”. A vírus terjedésének megállításában azonban minden felelős cégnek ki kell vennie a részét. Éppen ezért március 13. óta az egész cég home office módba kapcsolt a munkatársak biztonsága érdekében, ezzel viszont minden személyes érintkezés lehetetlenné vált.

 

Balogh Rachel - traffic manager, Republic Group: “A mindenki által szeretett hagyományról azonban nem mondtunk le, csak némiképp átalakítottuk. A mostani időszakra való tekintettel, digitális platformra tereltük a programot és házon belül fejlesztettünk egy weboldalt, ami meglepetés volt mindenki számára. A korábbi 5 kártya helyett pedig végtelen küldésre adtunk lehetőséget. A rengeteg pozitív visszajelzés mellett nagy sikernek éljük meg, hogy az első nap 111 kedves üzenet született és jutott el a címzettekhez.”

A “Haverka” komoly lojalitás- és csapategység teremtő erővel bír, hiszen olyan embereket is össze tud hozni egymással, akik egyébként nem egy területen dolgoznak. A program célja, hogy az egy helyen, de nem szükségképpen együtt dolgozó emberek ismerjék meg egymást, kerüljenek interakcióba, és ne felejtsék el, hogy a tenderek, győzelmek, induló kampányok, túlórázások, és egyéb napi nehézségek mellett, a munkájuknak olyannyira fontos az emberi oldala, hogy a többiek saját szavaikkal ismerik el azt.