REPUBLIC GROUP

Jobb bízni, mint megijedni – A Diófa Prémium Vagyonkezelés (PVK) online kampány

Budapest, 2020. július 10. – Tavasszal sokan érezhették, hogy kicsúszik a lábuk alól a talaj, és a vírus okozta veszélyhelyzetben nem tudhatták biztonságban pénzügyi megtakarításaikat, befektetéseiket. A Diófa PVK tapasztalt szakemberei mindeközben azon munkálkodtak, hogy megfelelő kockázatú alapokat hozzanak létre az ügyfelek számára, és minimalizálni tudják az esetleges veszteségeket. Ennek népszerűsítésére indított online kampányt a Diófa PVK, melynek a kreatív tervezéséért a Republic Group reklámügynökség felelt.

A Diófa PVK szakértői a világpiaci előrejelzések alapján már időben felkészültek a válsághelyzetre, és olyan, megfelelő kockázatú alapokat mozgattak az ügyfelek számára, melyekkel elkerülték a negatív hozamokat.  A prémium vagyonkezelők visszafogott kommunikációjához képest, a reklámügynökség a home-officeból vezényelve egy elegáns és izgalmas display kampánnyal kívánta megszólítani a célközönséget: akiknek drága tanulópénz volt a vírushelyzet és korábbi rossz döntéseiket szerették volna korrigálni, és azokat, akiket arra ösztönzött a turbulens helyzet, hogy befektetéseiket, megtakarításaikat a lehető legnagyobb biztonságba helyezzék.

A kampányban két szimbólum kapott főszerepet: az arany dió a prémium vagyonkezelő által nyújtott biztonságot, az arany kulcs pedig a megfelelő pénzügyi megoldásokat jelképezte.

 

„A Diófa marketing vezetőjeként nagyon örülök, hogy egy visszafogottabb piaci szektorban, a vezetőség lelkes támogatásával, egy izgalmas és merészebb üzenetű online banner kampánnyal tudtunk elindulni, ami a vizuált tekintve is egyedire sikerült, az arany dióval. Büszkék vagyunk erre a kampányra, ami nagyon hatékonyan teljesített!” – Piroska Éna, marketing vezető, Diófa Alapkezelő Zrt.

 

Eredmények tekintetében kiemelkedően sikeresnek bizonyult a kampány. A stratégiailag fontos felületeken – pénzügyi-, gazdasági- és hírportálokon­ – futó hirdetések ötszörösére növelték a Diófa weboldalának látogatottságát. Az ügyfelektől számos pozitív visszajelzés érkezett a tanácsadókhoz és még szakmai berkekben is elismerő véleményeket kapott az alapkezelő a bannerek kapcsán.

„A Jobb bízni, mint megijedni headline-nal pont azt a biztonságot szerettük volna egy félelemmel teli időszakban sugározni, amire a Diófa PVK ügyfelek számíthatnak a prémium vagyonkezelés során. A dióhéj a védelem és a biztonság, a kulcs a megoldások szimbóluma, amik képileg is olyan üzenetet közvetítenek, amik stabilitást, megbízhatóságot és szakértelemet sugároznak. Pontosan ezek azok az értékek, melyekre az ügyfeleknek kiemelten szüksége volt és van ezekben az időkben."  Román Dávid, Head of Copy, Republic Group.

A sikerhez továbbá az is hozzájárult, hogy a Diófa portfoliói válságállónak és stabilnak bizonyultak és ezt az is alátámasztja, hogy a minimum egy éve vagyonkezelt ügyfeleik közül egyetlen befektetőnek sem volt negatív hozama a válság mélypontján.