REPUBLIC GROUP
CHR_19

Láncfűrésszel riogatja a magas biztosítási árakat legújabb kampányában a CHERRISK

Az online biztosítási platform nyári kommunikációjában is a Republic Grouppal működött együtt

Budapest, 2019.07.12. A CHERRISK nyári kampánya végleg leszámol a magas biztosítási árakkal. Május óta láthatók a kampány utas- és lakásbiztosítás display és PPC hirdetései, az animációs TVC-k pedig június közepe óta futnak. Csak úgy, mint a szeptemberi márkabevezetéskor, most is a több mint 100 fős Republic Group lett megbízva – lead ügynökségként – a teljes tervezéssel és kivitelezéssel.

A nagysikerű 2018-as indulás reklámfilmjeit két arany CRAFT, valamint a Hipnózis reklámverseny „Fogyasztóközpontú kampányok” kategóriájának legjobb filmnek járó díjával jutalmazta a szakma. Az együttműködés idén is folytatódott és tavasztól a nyári főszezonra időzített kampány stratégiai tervezése is megkezdődött. A CHERRISK kezdettől figyeli és értékeli az ügyfelek visszajelzéseit, melyek alapján újabb releasekkel, gyorsabb és még egyszerűbb árkalkulációval és újrastrukturált árképzéssel kívánja kiszolgálni a célcsoport igényeit. A nagyközönség megszólításához ismét a Republic Group szállította a megoldásokat: a teljes stratégia alkotást, az animációk tervezését, a motion designt és a PR támogatást.


A kreatív koncepció kidolgozásánál fontos szempont volt, hogy a felhasználók által már megismert grafikai elemek keljenek életre mind az online display hirdetéseken, mind a TVC-kben. A márkaismertség növelése mellett erőteljes sales fókuszú üzenetrendszer megalkotása volt a feladat. A klisék elkerülése érdekében az ügynökség diszruptív módon közelítette meg az árkommunikációt.

„A CHERRISK figurája, Emma kedves lány. Egészen addig, amíg nem biztosítási árakról van szó. Akkor nem ismer tréfát. Egy taktikai üzenetet átadni sokféleképpen lehet, a legcélravezetőbb azonban, ha egyszerűek és hihetetlenül direktek vagyunk. De, hogyan kerüljük el a közhelyes megoldásokat? Válasszuk a túlzást, válasszuk a meglepőt! Mi ezt tettük, amikor láncfűrészt adtunk Emma kezébe és férfivá torzítottuk a hangját.” -meséli Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.


Lassan egy hónapja a nézők már TV-ben is láthatják Emmát, a CHERRISK barátságos, virtuális asszisztensét, amint egy napfényes strandon vagy éppen egy madárcsicsergős kertben ránt fejszét és láncfűrészt, hogy „megfésülje” a magas biztosítási árakat. A meghökkentő és figyelemfelkeltő megoldások nem állnak távol a biztosítási platform stílusától.

„A CHERRISK filozófiája azon alapul, hogy a biztosítás egy jó dolog, csak jól kell tudni csinálni. Feltérképeztük a piacot és megalkottuk azokat a módszereket, melyekkel az általános, hétköznapi igényekre szabott biztosítások árait igenis alacsonyan tudjuk tartani, jutalékok nélkül mindenki számára elérhető módon tudjuk gyorsan és egyszerűen elérhetővé tenni. Ez az innovatív személet tükröződik a legújabb kampányunkban is.” -tette hozzá Kurtisz Krisztián, a CHERRISK ügyvezetője.



A lead ügynökség feladata továbbá a kampányt támogató PR kommunikáció ellátása és az alvállalkozón keresztül történő médiavásárlás is. Az utasbiztosítás kampány extra támogatást kapott out-of-home hirdetésekkel is a Liszt Ferenc repülőtéren. Az abszurditás itt egy másik formában jelenik meg: CHERRISK utasbiztosítás napidíja olcsóbb, mint egy tábla csokoládé vagy egy palack víz, amit a beszállás előtt magunkhoz vennénk.


Bővebb információ:

CHERRISK: cherrisk.com
Republic Group: republicgroup.hu


Megbízó: CherryHUB BSC Kft

Marketing vezető: Györke Ádám

Kommunikációs vezető: Imre Kata


Ügynökség

Reklámügynökség: Republic Group

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Head of Art: Jancsi Mátyás

Head of Copy: Román Dávid

Art Director: Kovács Adél

Copywriter: Bese Konrád

Motion Designer: Afaneh Dániel

VFX: Száraz Bence

Client Service Director: Szilágyi Fiorella

Group Account Director: Rummel Gábor Senior Account Manager: Merkel Judit Head of PR: Zámbó Anna

Senior PR Manager: Sipka Emese


Sajtókapcsolat:

Sipka Emese
sipka.emese@hellorepublic.com

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás