REPUBLIC GROUP

Régiós központ lett a Republic Group

Jelen pillanatban minden azt mutatja, hogy a márkázott tartalmak jelentik a kiutat, azok a tartalmak, amelyeket a fogyasztók nem csak szeretnek, de értéket is jelent számukra, így nem lesz reklámkerülés, hiszen amit kapnak, az nem irritálja őket. Erről szól a branded content, és ezért találkozott januárban Fabricius Gábor és Furák András Andrew Canterrel (BCMA, global CEO) és Greg Turzynskival, Londonban, a szervezet központjában, hogy lefektethessék a Republic Group és a BCMA együttműködésének alapjait, és a Republic ezzel a lépéssel a BCMA regionális központjává válhasson. 

Ennek köszönhetően a nyugat-európai és vezető ázsiai trendek jelen lehetnek a Republic Group szolgáltatásai között, ami azért kiemelten fontos, mert Magyarország, jelen pillanatban erős lemaradást mutat ezen a téren.

   

Az előnyök mellett persze kötelezettségekkel is jár a régiós központi státusz, például tagok toborzásával, szakmai információk elérhetővé tételével, kutatásokkal és konferenciák szervezésével. Az első ilyen konferenciát a Kreatív Magazinnal közösen 2017. márciusában szerveztük és a Multi Screen Advertising címet viselte. 20 meghívott előadónkkal közösen többek között arra kerestük a választ, hogyan átlépni a fogyasztók rohamosan növekvő ingerküszöbét? Hogyan kell reklámozni a mobil-desktop-televízió korában? Hogyan közvetítsük az üzenetünket 2017-ben? Hogyan használják ma a médiát az emberek? 

Andrew Cantert idézve, mi magunk is hisszük, hogy „a jövő a márkák által generált tartalmakról szól, online, vagy mobilos platformokon, ezért kulcsfontosságú, hogy a hirdetők tisztában legyenek a branded content, branded entertainment valódi hasznával.” Ezen dolgozunk ma is, és ezen fogunk a jövőben is a Branded Content Marketing Association regionális központjaként, ahogy tettük ezt a Jaguár, a LandRover vagy a Metro számára készített kampányaink során is.

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás