REPUBLIC GROUP

„Every screen has a story” - streetart az irodában

És azt ismeritek, hogy van egy üres fal, egy jó szlogen, néhány ütős ötlet meg egy belevaló grafikus? Nem? Akkor elmondjuk az egész történetet, mert az ,,Every screen has a story” annyira igaz, hogy még egy fehér fallal kapcsolatban is megállja a helyét.


Amikor a Republic Vigyázó Ferenc utcai irodája alakulni kezdett, az volt a vezérelv, hogy minden legyen egyszerű, világos és letisztult; hogy az egész légkör azt üzenje, itt minden a koncentrált munkáról szól; Barna Tamást idézve: „ahol rend van az asztalon és rend van a fejekben”. De az évek az irodát is alakították, a kezdetben szellős tér megtelt emberekkel, ötletekkel, élettel, és ennek megfelelően formálódott is.


Kellett valami szín, kellett valami mozgalmasság, kellett egy „story” az üres falakra is. Így keveredett közénk a street artos Stark Attila, aki többek között a Kulo City című kötetet is jegyzi. Attila grafikáinak, street art munkáinak hangulatát, képi világát látva egyértelmű volt, hogy ő a mi emberünk, ő lesz az, aki falra tudja festeni azt a hangulatot, amit keresünk. A piros szín dominanciája adott volt, ezen kívül Fabricius Gábor azt kérte Attilától, hogy a megadott szlogenek alapján készüljön egy pop artos hangulatú, anyagában minél sűrűbb kollázs, ami reflektál az „Every screen has a story” -ra, és visszaadja azt a nyüzsgést és sokféleséget, ami a mindennapjainkat jellemzi.

 

 

Olyan szlogenklasszikusokat válogattunk, amelyek a reklámosok életét igencsak befolyásolják, mint a „diamond forever” vagy a „we try harder”. Mindezt vegyítette Attila a saját, egyedi stílusával, és elkészült a ma is látható kollázs tipós, képregényes elemekkel teletűzdelve. Hogy ne csak egy egyszerű falfestésről legyen szó, Attila nem csak festéket használt. Annak érdekében, hogy a kollázs minél sűrűbb és mozgalmasabb legyen, a festék és a ragasztott papírok mellé került még a falra kábel, képkeret és darts tábla.

A hat évvel ezelőtti ötletnek az az eredménye, hogy a falon ma is ott áll egy történet vagy legalábbis annak a képe, ami előtt időről időre leragadunk egy kicsit. Pedig láttuk-látjuk minden nap, elmegyünk előtte, ülünk alatta, aztán néha lefékezünk. Mindig van egy új részlet, mindig van valami meglepő benne. Olyan, mint a kedvenc filmünk. Százszor láttuk már, de mindig jó ránézni, mindig fel lehet fedezni benne valamit, és minden egyes újranézéssel eszünkbe juttatja, hogy miért szeretjük a kreatív munkát.

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás