FELADAT
A 2010-es évek első felében az Audi egyre bővülő győri gyára folyamatosan műszaki szakemberhiánnyal küzdött, ami a szakmunkásoktól egészen a mérnökökig terjedt. A régióból rendre elszívták a potenciális munkavállalókat, ezért olyan toborzókampányok tervezése volt a feladatunk, amelyek országszerte elérték a célcsoportokat.
MEGOLDÁS
Egy figyelemfelkeltő és szerethető kampányt dolgoztunk ki, amely azokhoz szólt, akiknek a hivatása egyben a szenvedélye is. A középfokú végzettséggel rendelkezőket a lokalizált „Váltson velünk” kampánnyal értük el különböző outdoor hirdetésekkel, illetve helyi rádiók és lapok segítségével. A felsőfokú végzettségűeket főleg online és TV-reklámokon keresztül céloztuk meg. A különböző ATL és BTL hirdetések egy általunk létrehozott microsite-ra terelték az érdeklődőket, akik ezen a felületen az Audi által szervezett karriernapra is regisztrálhattak.
EREDMÉNY
A kampány rendkívül sikeresen zajlott. A szakmunkástoborzásra rekord számú, 6263 pályázat érkezett, amelyből 360 db szerződéskötés jött létre.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
Integrált toborzókampányok kidolgozásáért, amelyek a microsite-ra irányították a potenciális jelentkezőket. A kampány legfontosabb eleme a 3 perces image film volt, ami az Audi 15 legfőbb értékét mutatta be a nézőknek.